hoi,
haai debby, ik zou nog geen flesjes weglaten, dat doe ik ook nog niet en ze is nu al 22 weken, en ze krijgt gewoon nog steeds vijf flessen het cb zei dat ik kon proberen om 1 fles af te bouwen maar als het niet gaat dan gaat het niet, verder even een reactie op joyce, inderdaad is het voor sommige kinderen beter om te beginnen met bijvoeden na de zes maanden maar ik heb al eens gezegd ik heb al twee kids van 15 en 10 jaar met hun is niets mis het zijn twee bomen van kinderen en met hun moest ik zelfs van het cb beginnen met 3 maanden met het fruithapje en vier maanden de groente hap en dat heb ik nu weer gedaan, zolang mijn jongste er goed op reageert geef ik haar dus alles wat ze no al mag heben en soms ook andere dingen, en van die liga mijn zoon en dochter zijn er groot mee geworden en hebben geen enkel probleem daar mee hebben gehad en het feit dat er suiker in zit dat zit bijna in alles wel, van een liga per dag zullen ze geen kilo,s aankomen, mijn zusje heeft nu een zoontje van 3 jaar, net als jij is bij haar het de suiker een zeer belangerijk topic kreeg geen suiker mopcht niet een snoepje geen lange vinger het kind is nu drie jaar en heeft sinds een half jaar suikerziekte type diabetes 1, prikken moest hij elke dag voor elke voeding en nu werkt dit ook niet meer nu moet hij geopereerd worden en een pomp in laten brengen die de insuline en de alvleesklier moet gaan regelen, want anders haalt hij de veertig niet dus wat ik hier mee wilt zeggen tuurlijk is het teveel geven van suiker niet goed helemaal mee eens maar trippen over een liga, en beginnen over suiker terwijl je kind nu nog maar een baby is snap ik niet het lijkt wel of mensen steeds vroeger hun kind op dieet willen zetten, ja deze laatste generatie is te dik althans de kinderen zijn nu al vaak te dik maar de generaties die daarvoor zaten en opgegropeid zijn met pindakaas en liga en lange vingers daar was toch niets mee aan de hand. maar goed iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet en ik doe het op mijn manier doe jij het op jouw manier, dit is geen aanval net als jij zegt alleen een reactie, want ik was degen die over liga schreef.
groetjes bianca