fulltime borst

ik zit idd ook al op het forum van bv!!!

Amy groeit gemiddeld 50 gram per week.... maar goed ze lacht brabbelt en draait zich van rug naar buik en buik naar rug en de spettert met der mondje hahaha

Ja op dat forum heb ik wel eens een vraag gesteld over het stoppen met bv (bij mijn oudste dochter). Gelukkig heb ik daar toen ook praktische adviezen gekregen maar ook veel vrouwen die me wilden overhalen om toch vooral door te blijven gaan. Ik vond dat verheerlijken van de bv daar niet zo geweldig. Mijn oudste dochter heeft zo'n 3 maanden bv gehad.

Maar knap hoor dat jullie nog fulltime bv geven!
Ik ben wel blij dat ik het niet meer geef, hoewel het stoppen toch wel weer moeilijk was.

Tja, het blijft een bv forum. Maar kan me voorstellen dat als je eenmaal hebt besloten te gaan afbouwen, je op die vraag antwoord wilt krijgen en niet dat je maar moet doorgaan.

@ kleutermama: dan komen we elkaar daar vast nog weleens tegen.

jaja ik heb al geregeld gepost!! maar waar twiki tegenaan loopt heb ik ook wel af en toe ondanks dat ik volledige bv geef nog maar goed

ik poist daar onder daniellemvxanderenamy

haha

Hallo,

Ik was tot op heden een 'alleen meelezende' maartmoeder, maar wil toch ook wel graag even reageren.
Onze zoon is 30 maart geboren en krijgt ook nog volledige bv. Als ik jullie berichten zo lees, is het wel een flinke jongen geworden, hij weegt nu 7100 gram en is 62 cm lang. Bij de geboorte woog hij 3100 gram en was hij 49 cm lang.
Een flinke jongen dus!

Hier ook fulltime BV! Mijn zoon werd op 19 maart geboren en woog 3800 gr en 52, nu weegt zij 7060 gram en is hij 66 cm. Slagroom is het dus.

Ik heb mijn oudste 20 mnd aan de borst gehad, ging als een trein dus ik verwacht dat ik met deze ook voorlopig niet klaar ben. Tenzij hij er zelf een punt achter zet. Maar ik moet zeggen dat het bij deze wat minder vanzelfsprekend is dan bij de eerste. Toch meer afleiding en minder rust bij het voeden.

Groetjes, Marijne ZL= 4 mnd

Gut, jullie kids komen veel meer aan dan JJ,
hm... raar toch... zijn die van jullie soms een beetje lui? Als JJ wakker is dan beweegt ie ook constant, rollen en sporten met zijn babygym, das ook je energie weer verbranden natuurlijk.
Ik had trouwens even terug zitten kijken in het CB boekje van mijn oudste maar die was na 3 maand ook al 3 kilo bijgekomen en Jayden pas ruim 1.
Het enige verschil (naast de stress de afgelopen maand, scheelt ook natuurlijk) is dat ik toen veel meer melk dronk, zou dat kunnen schelen?

Hebben jullie een streven tot wanneer jullie willen voeden?
Ik werk nog niet dus wil het weer (net als de vorige twee dus) een jaar volhouden.

Ik weet niet of ik het nu eerder heb gezegd maar Jayden is dus in de 3.5 maand wel 10 cm gegroeid, das ook wat waard he ;)

Hoi Astrid,

Mijn ukkie is wel actief, trappelen en vanalles vastpakken, maar rollen is er nog niet bij. Een babygym heb ik niet. Hij slaapt ook veel.

Maarre ik zou me geen zorgen maken hoor, 10 cm groeien is echt heel veel, dat gaat ten koste van zijn gewicht. Als je kindje blij en tevreden is en goed plast dan is het prima hoor. Als je het niet vertrouwd kan je wat vaker voeden misschien als hij wakker wordt en als hij weer gaat slapen. Dat doe ik ook als ik het idee heb dat de productie wat inzakt.

Ik ga volgende wk weer 3 dgn werken en dus ook weer kolven. Ik kolf deze keer minder per keer dan bij de oudste, dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Dit is meer een -vaker-kleine beetjes-bebie- mijn oudste dronk volgens mij langer en meer in een keer.

Veel succes!

Terug
Bovenaan