fulltime borst

Volgens mij moet dat niet uitmaken. Er zijn genoeg mensen die helemaal geen zuivel drinken en die gewoon bv geven.
Als je erover gaat nadenken is eigenlijk zoiezo raar dat mensen de melk drinken die bedoeld is voor het kalfje.... Maar goed, das offtopic... En ik drink zelf ook beperkt melk.

Ja dat bruine bier hebben ze mij ook voorgezet maar daar zit prik in en dat krijg ik echt niet weg :s
Ik ben aan de thee voor bv, en gewoon veel aan leggen en zelf veel drinken.
Die cashew nootjes zou ik nog kunnen proberen ja, dat heb ik vaker gehoord.

@marijne: hier heb je een klein schapje met BIO melk, wat dan het meeste lijkt op de gewone verse halfvolle melk uit NL, en de rest is idd schappen vol houdbare melk, bah ;)

Bruin bier zou ik alleen proberen als het ook alcohol vrij is. Als je namelijk al problemen hebt met de productie van de bv, is alcohol niet echt handig om te drinken.

Als je problemen hebt met je productie (ook ik heb daarmee te kampen) zou je eens op borstvoeding.com kunnen kijken. Hier staan misschien waardevolle tips op om je productie omhoog te brengen. Maar het belangrijkste is gewoon heel erg vaak aanleggen.

Ja, daar heb ik op gekeken maar daar staat weinig nieuws.
Bij mij is het niet dat het slecht loopt maar hij heeft de bekende 3-4 maanden dip gehad, nu ik hem vaker aanleg groeit ie harder, al zullen de kilos er niet aan gaan vliegen bij hem maar dat vind ik helemaal geen ramp!

Terug
Bovenaan