fulltime borst

Amy is dus ook als ze wakker is en ze slaapt na de voeding steeds maar een uur klaar wakker volop rollen lache brabbelen en spelen!! tijgeren achteruit!!

amy is dus enormmm beweegelijk!!

mijn oudeste heb ik 2 jaar en 4 maanden aan de borst gehad en was met 1 jaar 9 kilo!!!
en nu is hij 6 jaar en weegt 19 kilo en is 115 cm terwijl zn papa 2 meter is en ik 1,73 en ben best stevig!!! en tot nu toe hebben we illie kindjes... maar kan nog komen

Ah kleutermama, jou dochtertje ook zo'n bewegelijk typ! Ze sporten gewoon te veel om dikker te worden he!

Mijn dochter van 3.5 is nu eindelijk 12 kilo.... Tot de 2.5 jaar zat ze onder de 10 kilo. Maar zal er bij zeggen, ik ben 1.57 en 52 kilo, ze zal het van haar moeder hebben dan he ;)

woww das idd ook lekker licht ja!!!
is jouw oudste ook zo;n lekker beweegelijk kind??

mijne namelijk wel mn zoontje van 6 heeft geen zit vlees maarja die "voetbalt 2 keer per week en verder is iealtijd bezig zelfs in zn slaap beweegt ie hahaha

nouja ik ben 1,73 en 90 kilo... dus ik ben echt stevig maarja dat was ik vroeger nooit hoor!! is na de zwangerschappen blijven hangen.... maar komt ooit wel goed hahaah

Mijn oudste (6) begint nu aan te komen, krijgt een dikkere kont en wangen maar voorheen was het een klein mannetje en ja hij beweegt super veel, zit geen minuut stil (en zijn mond beweegt trouwens ook veel, haha) Snachts als baby was ie al aant sporten en nu nog, als je ziet hoe hij er soms bij ligt??!!

Joost beweegt ook heel veel. Maar weet je, kinderen groeien nou eenmaal allemaal verschillend. Dat zie je ook bij de flessekindjes. Terwijl die toch vaak dezelfde hoeveelheden krijgen.

@ Astrid, zelf meer melk drinken maakt niet uit, daarvan ga je niet meer bv aanmaken. Gewoon rond de 400 cc aan melkproducten is voor jezelf voldoende.

Vandaag voor het eerst naar het kdv. Alles prima hopelijk, zegt die juf ineens tijdens het intakegesprek. Getverdemme ik vind het altijd zo vies die bv!! Vooral als ik het moet ontdooien... :S Lekker taktisch dame!

Terwijl ik net zat te vertellen dat ik de melk netjes in een flesje zal aanleveren die ze alleen maar de flessenwarmer in hoeft te zetten, zonder gedoe met zakjes en bakjes...

Ja, ik weet wel dat je er niet meer van gaat produceren maar als je te weinig melkproducten binnen krijgt, zou je daar een verschil in merken, das mijn vraag? Vergeleken 3 jaar geleden eet/drink ik minder zuivel (want ze hebben hier in BE bijna geen normale VERSE melk!!)

@Marijne: nou ja!!! Stond ze zelf niet even maar haar mond vol tanden dan, nadat je dat had gezegd? Ik vind het iets raars om te zeggen hoor!

Volgens mij vond ze het zelf niet raar...naja verder is het een lieve meid die goed voor mijn kindjes zorgt. Vroeger toen ik nog op het kdv werkte vond ik bv eerlijk gezegd ook niet zo smakelijk, maar dat ligt nu eenmaal anders als je zelf gepromoveerd bent tot melkkoe :)

Wat apart dat je geen lekkere, verse melk kunt krijgen. Zeker alleen maar die houdbare meuk. Bleh! Niet lekker. Misschien kan je je zuivel aanvullen met yoghurt, kwark en dat soort dingen? Ook zuivel maar dan lekker.
Ben je dan trouwens van plan je productie op te gaan krikken, want daarvoor zijn nog veel meer trucjes he?

Terug
Bovenaan