gaan jullie

Ja! En binnenkort al...! Mijn broer gaat 1juni trouwen op Vlieland, en we knopen er gelijk een paar daagjes vakantie aan vast. Héérlijk een weekje weg, lekker met de boot van Harlingen naar Vlieland (vind ik al een super-vakantiemoment, helemaal nu onze dochter mee gaat) (tenzij ze niet kan slapen en zo moe is dat ze de hele boot bij elkaar schreeuwt... Hihi...) Mijn ouders zijn er ook die dagen, ze zien hun kleindochter al niet zoveel omdat we zo ver weg wonen dus ook die zien daar erg naar uit. In juli als de opvang dicht is ben ik twee weken vrij, maar dan blijven we thuis en doen we wat klussen in de tuin, komen er mensen logeren en wie weet gaan we nog wel een weekendje naar mijn ouders in NL. Wie weet als we nog geld over hebben zouden we graag in de herfst nog een weekje weg willen naar Terschelling ofzo. Wie weet, als er nog geld over is... ;) Andere grote plannen ook...! ;)
Groetjes, Esther.

Hey skitje..

Waar ga je dan naartoe? Wij gaan ook 4 september 15 dagen naar turkije!!

Hoi,

Wij gaan 4 augustus naar Frankrijk, we gaan met 2 stel vrienden, waarvan 1 stel een tweeling heeft die 3 maanden ouder zijn dan Chelsey en met mijn broer en die heeft ook een dochtertje en die is 10 dagen jonger dan Chelsey, dus het wordt echt een vakantie waar de kinderen centraal staan en ik heb er echt heel veel zin in!!!

Groetjes Elise

ja wij gaan 22 mei 12 daagjes naar tunesie.
Kan niet wachten en dan in september naar landal met vrienden
En  met de kerst naar Euro Disney want mijn schoonouders zijn dan 30 jaar getrouwd en vieren dat daar, dus heb niets te klagen dacht ik zo.

groetjes Wendy

Wij gaan in Juni naar Marmaris
Al voor de zesde keer!!

Liefs Ilse mv Danique

Wij gaan met de pinksteren een lang weekend naar de Ardennen en in juni 2 weken naar Italie, Gardameer..... Heerlijk, heb er heel erg veel zin in........

Terug
Bovenaan