gaan jullie

Wij gaan half juli 2 weken naar zuid-frankrijk....naar een camping in het gebied
van de pyrieneën. We zijn al in verschillende gebieden geweest in Frankrijk en is ons heel goed bevallen.  3 jaar terug (was alissa alissa bijna 1,5) hebben we een stacaravan gehuurd en dat beviel goed. Maar dit jaar gaan we toch met onze kids eens een kampeervakantie (in eigen tent) proberen en kijken of het net zo goed bevalt.
We hebben ook een leuke kindercamping(aan de reacties te lezen) uitgezocht dus denk dat zij zich goed zullen vermaken.
Groetjes Nessie

hoi,wat gaan jullie allemaal lekker ver!
Wij gaan in half augustus een kort midweekje naar   ponypark slagharen!
Mila is dan op een maandje na 1 jaar.
zelf gaat onze familie daar ook al jaren heen.
er is vanalles te doen,ook voor de kleintjes.
je kunt ook wandelen en lekker zwemmen.
wij gaan dan in z,on gezellig huisje..vrijstaand en we hopen natuurlijk dat het mooi weer is want dan kan er een zwembadje mee voor Mila.
groetjes piewie.

Hoi hoi,

21 mei t/m 25 mei gaan we lekker ff naar center parcs.. heerlijk er tussenuit.
En in de zomer, 21 augustus gaan we 8 daagjes naar bulgarije.
Ben benieuwd naar het land ben er nog nooit geweest en vindt het altijd wel leuk om landen te zien waar ik nog niet geweest bent.
Ik kijk er nu al met plezier naar uit.. maar dat zullen wel meerdere meiden hebben.

Piewie als ik het goed onthouden hebt, ik heb al vaker gehoord dat mensen het erg leuk vinden in ponnypark slagharen en vooral voor de kids..
Wij gaan er zeker ook een keer heen maar dat zal waarschijnlijk volgend jaar zijn..

gr kaat

Wij gaan 29juni 10 dagen naar Spanje naar het app. van mijn schoonouders. In oktober gaan wij 16 dagen naar Mexico en daar heb ik zo'n zin in.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan