gaan jullie

Wij gaan 22 juli met mijn ouders, broers en zussen en aanhang een week naar Zeeland (Buitenhof Domburg).

Dan gaan we 18 augustus ook nog twee weken met z'n 3-en naar de Jura (Frankrijk)  op een camping in  een vancansoleil bungalowtent.

De  week in Zeeland wordt voor mijn man en ik een uitrust week. Voor Ilse is er nl genoeg oppas aanwezig en gaan Rob en ik lekker samen uit eten  en/of met z'n 2-en naar de film of zo.

Groetjes Jeske

Ps: Door deze topic krijg ik er helemaal zin in!!!

JA!! Morgen inpakken en overmorgen vliegen we naar Kreta. Het is daar ongeveer net zulk weer als we hier de afgelopen weken hadden!! Ik moet zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig ben voor de reisdag en of ik wel aan alles heb gedacht om mee te nemen!

Hoi Angel,

Moest het even opzoeken waar we precies naar toe gaan haha! Wij gaan naar San Felice del Benaco, dat ligt ongeveer 15 km van Desenzano vandaan. Gaan jullie ook naar een camping en in dezelfde periode?

Groet,
Jacqueline mv Jasper

Hoi mama van Jasper,

Jullie hebben de beste camping uitgezocht aan het Garda meer, ze hebben daar  in de zomerperiode altijd hele leuke animatie voor de kids, ikzelf ga niet in augustus maar twee vriendenstellen zitten in dezelfde periode als jullie daar. Grappig.

Wij zitten aan de andere kant van Dezensano ook zo'n 15 km..... en wij zitten op een heel kindvriendelijk bungalowpark......    

Helaas dit jaar niet op  vakantie. We zullen, zoals we altijd doen,  dagtripjes maken. We zijn ook nog druk bezig in de tuin. Ik lees dat Zeeland nogal in trek is. Ik hoef dus helemaal niet op vakantie! Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Wij gaan 2 september 2 weken naar de costa brava te Spanje. Lekker een huisje aan het strand gehuurd op een superfijne camping!

Hoi Angel,

Klinkt goed dus! Kan nu al bijna niet wachten, maar ach, voor we het in de gaten hebben is het alweer augustus! Wij zjin een paar jaar geleden naar de camping Bella Italia  geweest aan het Gardameer. Dat vond ik ook een erg kindvriendelijk en vooral schone camping!

Veel plezier in juni en geniet ervan!

Groetjes,
Jacqueline

Terug
Bovenaan