Gaan voor 2e kindje maar mijn geduld raakt op

Ik wil jullie echt effe een hart onder de riem steken, dames! Ik heb bij mijn eerste kindje meer dan een jaar geduld moeten hebben voordat ik eindelijk zwanger was. Bij de tweede is het niet veel anders gegaan....Om helemaal moedeloos van te worden! Maar ik ben toen uiteindelijk toch maar met ovulatietesten begonnen omdat ik inmiddels ook geen touw meer kon vastknopen aan mijn cyclus. En toen ik er eigenlijk niet meer op rekende was het raak!!!! Uiteindelijk heeft het 8 maanden geduurd voordat ik zwanger was van kindje 2, maar ik ben inmiddels ruim over de helft. Houd moed, ik was de wanhoop nabij, geloof me maar en het is toch gelukt! Het gaat jullie ook lukken!!!!

Heel veel liefs en succes

Linda

ik zal nog even laten weten   of de ovulatie test  zaterdag positief of negatief was.
nou die was dus positief jeahhhh
dus we hebben flink geklust zaterdag ,sávonds hadden we een verjaardag,gaat iedereen vragen waarneer komt de tweede :-( daar kan ik toh zo moedeloos van worden he,hebben die mensen niet in de gaten dat het niet van zelf sprekend
is ofzo grrrrr
nou ja maar goed dat achterwege.
we hgaan nu dus afwachten,hoop niet dat ik me ga inbeelden dat ik pijnlijke borsten heb misselijk ben,en huilerig word.......................hahaha
groetjes

Hoi dames,
Lastig is dat, als je zo graag wilt en je moet maar geduld hebben. Ik kan er ook over mee praten. De eerste kwam na 9 rondes geduld en de tweede na 13 rondes geduld. Pfff. Van de derde raakte ik na 3 rondes al zwanger, maar dat werd wel helaas een miskraam. Nu ben ik in ronde  4 na de miskraam zwanger geraakt. Erg spannend allemaal, het is nog pril. Ik heb nooit getemperatuurt of ovutesten gebruikt. Wel gewoon veel gevreëen. Om eerlijk te zijn: die rondes waarin ik zwanger raakte, had ik het helemaal niet verwacht. De recentste keer bijvoorbeeld, was iedereen hier in huis ziek. We hebben een keer elkaar van dichtbij gevoeld op dag 10 van de cyclus en daarna pas na dag 20 weer. Op dag 24 had ik een positieve test in mijn handen. When you least expect it....
Ik wens jullie dan ook veel geluk en veel geduld. Veel huisartsen verwijzen toch nog niet door voor je het een jaar geprobeerd hebt (jaar is namelijk helemaal niet raar lang ofzo, al voelt dat wel zo!!). Volhouden dames! Geef de moed niet op.

Hallo allemaal,

Ik moet volgende week dinsdag ongesteld worden. Maar vermoed dat ik het eerder wordt  Heb last van mijn onderrug en dat is al vaak een voor teken dat ik ongesteld wordt!! Laat het dan maar snel komen en dan maar vol goede moed naar ronde 6.
Voel verder ook niet dat ik enigsinds zwanger zou kunnen zijn. Mijn borsten doen  geen pijn  en ben niet moe, want dat had ik wel bij de eerste.

Groetjes

hoi allemal

ik heb misschien een tip voor jullie

op www.babbybrabbel.nl heb je een vruchtbaarheidkalender
die laat je de drie dagen dat je het meest vruchtbaar bent zien
zo ben ik 6 keer zwanger geraakt helaas zijn deze op een
miskraam uitgelopen i zou zeggen probeer dat een

succes ermee met zijnallen

ps zo heb je geen kosten van ovulatietesten
groetjes radeloos37

Hee meiden,

Ik wilde even alleen zeggen dat je geduld je soms op de proef stelt.. Wij zijn ondertussen meer dan 2,5 jaar bezig waarvan sinds okt. 07 in de MMM. Het klopt inderdaad wees er niet teveel mee bezig je teleurstelling zal alleen maar groter zijn. Ik weet hoe moeilijk het is maar geloof me.. Ik heb er ook veel baat bij!

Allemaal heel veel succes..

Liefs.

hallo
ik ben heir nieuw
wil graag mee kletsen
ik ben in dec.2007 gestopt met de pil
en nog steeds niet zwanger van de 2de we hebben een dochter van anderhalf.

x nienke

oja en we gebuiken geen ovulatie test misschien tog maar doen
iemand tips ?? van hoe en wat.

Terug
Bovenaan