Gaan voor 2e kindje maar mijn geduld raakt op

quote: radeloos37 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 15:38:29'));

hoi allemal

ik heb misschien een tip voor jullie

op www.babbybrabbel.nl heb je een vruchtbaarheidkalender
die laat je de drie dagen dat je het meest vruchtbaar bent zien
zo ben ik 6 keer zwanger geraakt helaas zijn deze op een
miskraam uitgelopen i zou zeggen probeer dat een

succes ermee met zijnallen

ps zo heb je geen kosten van ovulatietesten
groetjes radeloos37

Hoi Radeloos,

Hoe zit het dan bij een eventuele onregelmatige cyclus? geld die vruchtbaarheidskalander dan nog?

quote: nienke2906 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 21:04:04'));

oja en we gebuiken geen ovulatie test misschien tog maar doen
iemand tips ?? van hoe en wat.

Hoi Nienke2906,

Ik gebruik wel ovulatie testen. Bij de eerste heb ik na 12 maanden pas zo'n test gedaan en ben in de 13de maand zwangergeraakt. Nu zijn we voor de 2de alweer bijna 6 maanden bezig. Maar heb voor mezelf afgesproken om niet zoheel lang met die testen te wachten. Gebruik ze nu 2 maanden, maar nog geen zwangerschap.
Ik  koop de ovutesten via internet. Ze zijn dan veel goedkoper dan in de winkel. Dat zou je kunnen proberen. Het is makkelijk af te lezen. Bekijk wel goed welke je meent. want sommige testen zijn niet echt geweldig. Ik mag de naam niet noemen, maar misschien kun je hierover meer vinden op het forum.

Groetjes Johanna

Hai,

Ook wij hebben een kinderwens. Ik ben 38 en mijn partner 45. We hebben zelf allebei al 2 kinderen maar met de relatie van mijn partner en zijn zoon loopt het niet vlotjes. Ook een heel gedoe waar we erg veel stress van hebben. Ook is mijn partner vorig jaar oktober opa geworden. Je snapt dat het wel ff slikken was toen zijn dochter kwam vertellen dat ze zwanger was. Het is voor ons geen reden om er zelf niet meer voor te gaan. In juli 2008 was ik na bijna 2 jaar bezig te zijn geweest ( en na hersteloperatie partner in september 2006) eindelijk zwanger. Helaas is dit op 9 september geëindigd in een miskraam. Ik werd toen ook zwanger toen ik het helemaal niet meer verwachtte. Het was zo'n kleine kans dat het bij ons ging lukken. Maar nu het eenmaal een keer gelukt is wil ik er ook alles aan doen om nog zo'n kleintje te krijgen. We zijn ook druk bezig met ovulatietesten. Volgende week weet ik of ik wel of niet zwanger ben. Erg spannend allemaal. Mijn borsten doen wel erg zeer en dat heb ik sinds de miskraam niet meer gehad. Mocht het niet raak zijn gaan we in februari naar de gynaecoloog. De afspraak staat al en dan gaat hij ons helpen. Hopelijk is het niet nodig. Iedereen heel veel succes met het zwanger worden.
Groetjes Debstars

Hoi meiden,

Ben ik weer ff. Na een week hard werken heb ik vandaag weer ff tijd om hier wat te schrijven. Hebben jullie, nadat jullie gestopt zijn met de pil en aan de foliumzuur begonnen ook overal last van? Ik heb pijnlijke borsten ben dood en dood moe, maar nee zwanger ben ik niet! Ik dacht eerst dat het aan die Etos pillen lag maar nu ik daar mee gestopt ben en aan de gewone foliumzuur zit blijven de klachten. Het is echt verschrikkelijk zeker na zo'n drukke week dat ik even met mijn 2  collega's 3600 lonen moet controleren. Moet je eerst je kind naar de opvang brengen en dan nog eens dat vermoeide lichaam meeslepen naar je werk waar je dan nog de HELE dag je kop er bij MOET houden, pfffff. Een voordeel heb ik wel met mijn 'par-time' kind, hij gaat vanavond naar zijn vader en komt maandag ochtend weer terug! Maar goed heb  mijn kind-loos weekend natuurlijk ook alweer helemaal bomvol gepland inclusief zaterdag avond stappen  Zoals ik me nu vol ga ik dat niet eens trekken.

Groetjes

Nou...hier is het helaas weer mis gegaan. Ben nu afgelopen nacht ongi geworden. Op naar ronde 6 en klussen maar weer

Groetjes Johanna

Hallo meiden,

Ik heb hier ook 1x gereageerd, dat ik het ongeduld goed herkende.

maar eindelijk is mijn (on) geduld beloond.
Ik ben (na 1,5 jaar) toch eindelijk ........ZWANGER............
Ben toch zo blij he!

Dus hier wat glitters voor jullie en dat jullie maar snel mogen volgen!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan