gaan voor een tweede.. wie ook..

hallo fleur..

ronde 11 al. bah spannend hoor.. Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft en dat het raak is..
Zal voor je duimen.

en idd sharon.. Als je al een kindje hebt weet je al wel dat alles werkt. misschien raar gezegt.. Maar wachten is nooit leuk.. Want je gaat niet zomaar voor tweede. dan wil je ook graag dat het snel weer raak is..

maar fleur je kunt nog positief testen.. heb bij mijn eerste kindje ook pas na 4 dagen positief getest..
dus wie weet..

Sharon: ik hoop idd weer zwanger te worden,maar is niet gezegd dat dat ook gaat lukken.Bij kennissen is nummer 2 nooit gekomen...zijn jaren bezig geweest.
We proberen nu met ovulatietesten te kijken wanneer mijn eisprong is,maar dat heeft tot nu toe ook niet geholpen..
Maar bij jou schiet het ook niet echt op als je maar 6 keer per jaar een eisprong hebt.Er zijn toch medicijnen voor om dat op te wekken?Of ben ik abuis.Of wil je nog niet een medische molen in?

hoi momootje,
bedankt voor je lieve woorden.
Het blijft spannend,hoe langer het duurt hoe meer je er mee bezig bent,ook al wil je dat niet.
Na 4 dagen pas positief...er is dus nog hoop. Ik voel me nog niet zwanger.
Weet niet meer hoe het bij de eerste was,toen teste ik pas toen ik al een week overtijd was. Ik was toen net in de 2e ronde en dacht dat het nog wel even zou duren.

Nu heb ik zoiets van...de 1e ging makkelijk,dan zal dat de 2e keer wel weer zo zijn,maar niet dus.

Ik wacht het nnu maar weer af wat er gaat gebeuren,maar het zou zooo welkom zijn.
Weet al wel dat het bij 2 blijft. Dus als het zover is ga ik er erg van genieten.

Hoop voor jou dat je snel zwanger mag zijn.

groetjes Fleur

nou ik duim voor je...
Hihih.. ja en hoe het bij de eerste was.. moeilijk om je dat weer voor de geest te halen..
ik weet wel dat ik om elke 4 weken weer ongi klachten had.. Echt niet normaal.. dat elke keer zo dat het mis zou gaan..
Mijn moeder had dit ook bij elke zwangerschap gehad.. Maar is niet fijn..

nou we hopen maar dat we allebei.. nou ja alledrie snel zwanger zijn.. zou leuk zijn..
Ik was de vorige keer na 5x zwanger.. Was er toen erg mee bezig.. Wil het nu maar afwachten.. En dat zal wel lukken, want word aardig afgeleid door onze kleine man..

houd ons op de hoogte..

groetjes..

hoi fleur inderdaad zijn er medicijnen alleen toen ze erachter kwamen was ik nog maar pas bezig om zwanger teraken moest minimaal een jaar bezig zijn voordat ik in aanmerking kwam, nu ben ik ook pas bij ronde 2 waarvan ik bij ronde 1 al zwanger was maar miskraam kreeg met 8 weken( wist het pas een week dat ik zwanger was vanwege die 6 keer per jaar ei sprong) dus laat getest

bij ons is de 2de ook van harte welkom alleen ben ik beetje nerveus voor de bavlling aangezien ik thuis wilde bevallen en toch spoed ziekenhuis is geworden en gene voledige ontsluiting had was de persweeen geen pretje was te moe om ze op tehouden 3 nachten daarvoor niet geslapen van de nierbekken ontsteking.

groetjes mama van sharon

hoi,

ook wij gaan voor een tweede.
onze dochter is nu 14 maanden. zijn nu al een klein half jaar bezig, dus hoop snel zwanger te zijn.
xx

Hallo,
Wij hebben een zoontje van 3 en willen ook graag een tweede kindje.
Ik heb van mezelf een hele onreglmatige cyclus. Dan weer 40 dagen of 80 dagen. Ik heb toen bij m'n zoontje hormonen geslikt en raakte meteen zwanger. Dat werd een miskraam en daarna raakte ik zonder hormonen zwanger.
Nu heb ik een jaar hormonen geslikt en nu weer even gestopt om te kijken of het nu ook zonder hormonen kan.
Ik heb een paar dagen ovulatie testen van predictor gedaan en had meteen pos testen, totdat ik las dat je het niet met ochtendurine moest doen. Grr. Toen ik in de middag de test deed was het inderdaad negatief.
Ik heb toen clear blue testen gedaan, had ik ook gedaan met m'n zoontje en was gelukt.
Had vorige week een pos test en daar hebben we gebruik van gemaakt. De volgende dag was de test negatief, dus waren we op tijd. Hopelijk is het gelukt!
xx

hoi mariekje,

spannend he?
ik heb afgelopen donderdag getest om te kijken of ik zwanger was, maar helaas was het negatief.
nu dus aan het wachten totdat de ongi eraan komt. als hij over 3 dagen er nog niet is dan ga ik opnieuw testen.
leuk oud en nieuw cadeautje ;-)

Terug
Bovenaan