gaan voor een tweede.. wie ook..

Hey Meiden,

Ik zou graag met jullie meekletsen! Ik ben mams van een vrolijk knul, die bijna 2 wordt. Wij zijn vanaf november 2008 bezig voor een 2de uk. Helaas al 2x een mk gehad. Waar onder 1 hele heftige, veel bloedverlies en vervolgens spoedcurettage om 22.00 uur. 2009 had veel verdrietige momenten en ons kleine mannetje heeft ons er echt doorheen gesleept.
Toch blijven we hopen houden en gaan we voor een goed 2010!!!

Liefs grotebroer

hallo allemaal..

wat leuk al zoveel reactie..
Gezellig dat iedereen mee klets..
dus doe dat vooral.. Hier net in ronde 1.. En met mijn eerste ook fanatiek een forum bezocht.. dus vandaar dat ik dacht.. ga weer een forum opzoeken en een berichtje plaatsen.

leuk.. Ons zoontje is net 1 geworden en hebben besloten vanaf dat moment de pil weer aan de kant te gooien.. maar eens zien hoe het loopt.. Toch ben je er dan weer druk mee bezig.. bah wilde ik niet. maar toch doe je dat..
Ik voel aardig mijn eisprong.. wie heeft dat ook..
afgelopen 1.5 dag erge buikpijn gehad.. beetje rommelen zeg maar. Het is aardig in het midden van mijn cyclus.. dus volgens mij is dat de eisprong...

hebben goed geklust.. hihi.
succes allemaal.. en to tot klets..

groetjes momootje

trouwens.. wat slikken jullie aan foliumzuur.. heb nu zo'n mama totaal pilletjes gekocht.

hoi monootje,

ik slik geen foliumzuur. ik weet dat het belangrijk is als je zwanger wilt worden en een open ruggetje wilt voorkomen, maar helaas denk ik er niet bij na.
ook bij de 1e heb ik het niet tot nauwelijks gesikt en het is een gezonde dochter van 14 maanden.

ga eten koken.

xx

ja dat kan.. ik laat nu gewoon mijn vitaminenpilletjes staan en slik tijdens het eten daar een pilletje van..
Zo'n combi zeg maar..
mama fit ofzo.. vitaminen en dan ook foliumzuur erbij in..
Even aanwennen...

Ach ja...
nou tot snel allemaal..

Hoi momootje,

Ik slik folium van de apotheek. Ik neem dat altijd in tijdens m'n ontbijtje, tegelijk met de druppels van m'n zoontje, dan vergeet ik het ook niet.

Nog 2 daagjes werken en dan...op naar 2010!

Liefs grotebroer

Hallo dames,

ook wij gaan voor onze tweede! Hebben nu een zoontje van 1 jaar en 3 maanden. Ook ik las toen erg veel op het forum en kletste soms mee. Die drang is nu, merk ik, bij de tweede iets minder. Misschien omdat je het al een keer hebt meegemaakt?....
Vind het echter wel erg leuk om ervaringen van anderen te lezen hierover weer. Ga jullie dus zeer zeker volgen!
Zit nu net aan het einde van ronde 3 (moet 4 januari ongesteld worden); heb cyclussen van 37 dagen ongeveer; net als bij de eerste keer.
Succes allemaal!!!

Groetjes Skelter

hoi dames,

hebben jullie nu ook, omdat jullie het weten dat jullie zwanger kunnen worden, dat 'stress'gevoel minder is?
ik heb nu meer zo iets van ik zie wel wanner het komt.
ben benieuwd hoe jullie dat ervaren

Terug
Bovenaan