gaan voor een tweede.. wie ook..

Eh..ik heb dat niet zo. Ik ben ergens bang dat het niet meer gaat lukken.
Ik heb afgelopen jaar een heel jaar hormonen geslikt en het is niet gelukt/
Nu weer proberen zonder hormonen.
M'n man is net weer onderzocht en bij hem is alles prima, dus dat is wel fijn om te weten want ook dat kan binnen 3 jaar ineens veranderen.

hallo allemaal..

fijn dat je mee kijkt en kletst skelter.. leuk..
Ik heb toch wel weer drang om veel te lezen etc. Maar ja de tijd is wel minder. toch wel druk met zo'n ukkepuk thuis..

ik heb wel dat stress gevoel, maar anders.. Niet zo als bij de eerste.. Hebben ook zoiets. zien wel hoe het loopt..

nou alvast een goede jaarwisseling....
groetjes momootje..

Hallo allemaal!
Ik wil iedereen een vruchtbaar 2010 toe wensen!!!
Wij hebben besloten om in april te stoppen met de pil, dan is onze eerste 2 jaar. Wie weet duurt het wel een jaar (of helaas nog langer) om weer zwanger te worden...Afwachten, maar hoop op een goed jaar!
Succes iedereen!
Groetjes ilse

hallo allemaal..

Een vruchtbaar 2010 gewenst...

allemaal goede jaarwisseling gehad.. Jullie kindjes ook heerlijk overal doorheen geslapen..
Onze man wel. Werd alleen even wakker toen ik er om half 3 achterheen keek.. Maar sliep zo weer. Heerlijk tot half 9.. kan niet beter...

halen hem er zo weer uit en dan even gezellig langs de familie..

groetjes momootje

hallo jullie ook allemaal vruchtbaar 2010 en onze kleine meid heeft er ook door heen geslapen tot 9 uur vanochtend

groetjes mama van sharon

Hoi,

Ook namens mij een super goed, gezond en vruchtbaar 2010 gewenst!!!

Onze man sliep niet door en heeft staan juichen voor het raam. Hij zei steeds die, die, die! En maar wijzen met dat kleine vingertje, geweldig!!!

Volgende week m'n nod. We hebben deze ronde braaf om de dag geklust, dus we zien wel. Spannend is het iedere ronde maar weer!!!

Liefs grotebroer

Ps We waren bij vrienden en we hadden voor ieder stel dat er was een geluksballon meegenomen, jullie raden wel wat onze wens was bij het oplaten.

hallo allemaal..

daar zijn we weer...
Mijn Nod is volgende week maandag.. de 11e.. spannend en die van jullie..

ik heb nu volgens mij buikgriep.. of.. ben zo misselijk als ik weet niet wat..
En net had ik ook wat roze afscheiding... dacht. uhh wordt ik nu al ongi.. maar verder niet wat weer gehad..

wat zou dit zijn.. wanneer is ook alweer die innesteling.. moet me echt weer inlezen..

nou wie weet weten jullie het wel..
ga nu heerlijk bankhangen.. kleine man al heerlijk in bed.. Hopelijk slaapt hij lekker.. want hij is ontzettend verkouden. zielig...

nou tot snel allemaal..

liefs..

Terug
Bovenaan