gaan voor een tweede.. wie ook..

Hoi!

@Fanny dan ben je 1maand eerder met de pil gestopt en jij bent ook 25 net als ik en jouw kindje is van april mijn zoontje van mei! wat leuk! Wij zitten nu in de eerste ronde en mijn 1e normale cyclus zonder pil was 31 dagen.
Ik wens jullie veel klusplezier en hopen dat het gauw raak is!

ben wel benieuwd of er nu veel verschil zit in met de eerste keer. De eerste keer waren we gelijk zwanger ben benieuwd hoe het nu is...

echt erg, kben heel erg bezig met zwanger worden, keb er zoveel zin in! kben gewoon al de hele tijd aan het namen bedenken! hebben meer mensen dit?? hoe heten jullie kindjes trouwens?
ons zoontje heet Yaniek.

Hee hallo..

helaas ongi geworden. nou ja.. wel dubbel.. Heb borsten die op knappen staan.. maar ja.. was ook maar 1e ronde, wat zeur ik nu..
çyclus gehad van 29 dagen.. heel netjes dus..

balen dat de site rer achter heen lag.. bah. had een heel verhaal getypt kwam het er niet op te staan..

lullig..

maar luca.. ik ben ook al aan het denken voor namen.. nou ja meisjesnaam. Jongensnaam is op zich al rond... erg he..

maar ja heerlijk om zo te dromen hoor..

succes allemaal..

ga mijn volgende ronde maar weer positief in..

liefs momootje

@Luca. Allebei en de kindjes bijna even oud. Ik was eigenlijk 15 mei uitgerekend maar de kleine kwam op 18 april. Hoop dat mijn cyclus nu weer normaal wordt. Ik had dit niet bij mijn eerste toen was mijn cyclus gelijk opgang. Gelukkig komt de klusserij er weer aan. Ik zal voor je duimen. Een jongensnaam hebben we nog van de vorige keer. Ons dochtertje heet Anouk, was erg lastig hadden het pas met 30 weken. Jongensnaam was direct klaar. Nu hebben we ook al een aantal meisjesnamen. We wachten het wel af, maar kijk er ook erg naar uit. Hoop net zo'n zwangerschap te hebben als bij Anouk. Wel moet ik waarschijnlijk onder behandeling van de Gynaecoloog.

He momootje,

balen dat je ongesteld bent geworden! Je hebt toch elke keer die hoop!! Op naar de volgende ronde!!! DUIM DUIM DUIM DUIM!!!

Hier gaat alles goed. Soms wat vlaagjes van misselijkheid als ik niet op tijd eet, borsten/ tepels soms wat gevoelig en onderin mijn buik wat steekjes.... wel 'lekkere klachtjes'; weet ik tenminste dat ik zwanger ben! Maar ben aps 5 weken nu dus kan nog van alles komen al gana we daar niet van uit!

Dikke kus Skelter

thans.. het is balen ja.. maar ach.. Heel dubbel.. ook wel fijn om even keer zonder pil ongi te zijn.

Ben ook goed ongi.. dus goed alles eruit en op naar de volgende ronde..

Blijf trouwens wel last houden van mijn borsten.. nooit gehad tijdens ongi.. maar ja.. he je lichaam kan je vanalles laten voelen zodat je het niet meer weet..

nou tot snel allemaal..

hallo allemaal..

hoe is het met iedereen.. druk druk.. het is namelijk zo stil hier..

tot snel

hee waar is iedereen.. mis jullie..

gaan onze klus tijd weer in. leuk.. nou ja.. weet niet.. Jullie..
Het is wel weer anders zo..

maar zullen we een nieuwe topic aanmaken. moet nu elke keer zo zoeken waar we zitten..

hopelijk tot snel allemaal..

Terug
Bovenaan