gaan voor een tweede.. wie ook..

hee hallo..

mama van skelter..

yes.. hiep hiep hoera.. zwanger.. van harte hoor.. en geniet ervan.. zo spannend weer.. hoeveelste ronde ook alweer...

en luca. gezellig dat je mee klets.. wel fanatiek.. 3x hetzelfde berichtje. hihi.. geeft niks..

hier zijn we allemaal ziekjes..vooral mijn kleine man.. zo zielig..
Ik ga weer aardig de goede kant op..

'hoop ook op een positieve test volgende week..
Voel af en toe mijn borsten.. maar ja weet ook heel goed dat ik me dat kan verbeelden.. Je wilt gewoon vanalles voelen.. bah.. nou hopelijk is het snel maandag.. hebben gelukkig een druk weekend voor de boeg..

succes allemaal..
en skelter houd je ons een beetje op de hoogte...

liefs mij

Hallo,

Momootje; ik hoop het ook echt voor je! Bij ons was het nu in de 2e ronde al raak (vorige keer 4e ronde dus ook snel)....
Ik herken je gevoel helemaal; je wil echt van alles voelen; constant denk je; zou het zijn.....
Maar voor je het weet is het maandag en dan weet je het echt!
Ik duim voor je!!!

Ik voel nog niet zo veel; behalve af en toe mijn borsten en bij mijn vagina wat steekjes soms.

Ik houd jullie op de hoogte!

Iedereen veel succes met klussen en afwachten!!!

Liefs skelter

Skelter,
Wat super! Gefeliciteerd meis!!! Je dag bestaat vast uit vreugde sprongen en die streep wordt vanzelf een vette streep! Lekker van genieten!

Liefs grotebroer

Luca,
Welkom hier! Ja, wat is snel? Voor onze 1e uk waren we een jaar verder voor we zwanger waren, onze uk is van eind januari en we besloten om in november het spiraaltje eruit te laten halen. We zouden pas in het nieuwe jaar aan de klus, maar dat voornemen, werkte niet was direct in ronde 1 zwanger. Dit hadden we nooit verwacht, blij en tegelijk was het onwerkelijk. Helaas mocht dit niet zo zijn een mk en een half jaar later weer 1 maar dat was een heftige. Ik weet die laatste als de dag van gisteren en dat hoop ik nooit weer mee te maken!!! Dat wens ik overigens niemand toe!

Liefs grotebroer

Morgen is m'n nod...weet niet wat ik er van denken moet...ik denk dat ik ongi wordt...maar hoop het niet!!!

Liefs grotebroer

hoop voor je grote broer dat je ongi lekker uitblijft.. En dat je lekker zwanger bent.. spannend weer ofniet...

en idd. een mk lijkt me heel erg.. En dubbel. je probeert toch het goede nieuws even voor je te houden en dan... Ja wat doe je dan..
nou succes morgen..
denk aan je..

Dank je momootje! Wij hadden het voor de 1e mk wel aan familie verteld en voor de 2de mk hadden we het rond 6 weken aan familie verteld en rond de 7/8 weken aan goede vrienden, ik was 11 weken toen ik de spoed curettage kreeg.
Mocht ik nu zwanger zijn dan volg ik mijn gevoel, maar ik moet zeggen dat ik het prettig vind wanneer mensen op de hoogte zijn. Maar iedere zwangerschap is weer anders, dus het gevoel misschien ook wel!

Hoe voel jij je nu verder? Rare vraag maar nog weer afscheiding gehad?

Liefs grotebroer

ja kan ik me wel iets bij voorstellen.. dan kunnen zij je ook weer steunen als het misgaat..
Vorige keer hebben wij het ook rond de 8 weken verteld.. al moeilijk genoeg om het zo lang voor me te houden. Wilde het wel van de daken schreeuwen..

voel me.. ja.. ja.. moe.. griepje.. weet het niet.. last van obstipatie. hoofdpijn. kan griepje zijn... kan ook voorteken zijn.. wachetn maar af..

ja afscheiding is wel anders dan normaal.. raar eigenlijk om daar zo over te praten. hihi.. wel weer apart om dat zo met een wildvreemde te delen. en ook wel weer makkelijk.. echt kennen doe je elkaar toch niet..

wij moeten maar even afwachten.. zal eerst voor jou duimen. goed..

tot snel..

Ja fanatiek he? maar hij gaf telkens available aan dus ik dacht hij doet t niet en toen was alles weg en daarna bleek dus dat alles toch geplaatst was haha zo was het met mijn berichtje van ff voorstellen ook...

@ grotebroer; ik dacht altijd dat je alleen een spiraaltje kon zetten voor een lange tijd 5jaar ofzo.. en dat je als je het spiraaltje weg liet halen dat het dan vaak lang duurt om zwanger te worden. Goh dan was het idd snel gelijk de 1e ronde zwanger. Ik heb zelf een hele vroege mk gehad daar was ik eerlijk gezegd vrij snel overheen. Maar in jouw geval 2x en een heftige en die curretage pff nee dat gun je niemand! maar ik hoop ook dat je ongi uitblijft morgen, kzal morgen na mn werk ff op het forum kijken!

Terug
Bovenaan