gaan voor een tweede.. wie ook..

Ja fanatiek he? maar hij gaf telkens available aan dus ik dacht hij doet t niet en toen was alles weg en daarna bleek dus dat alles toch geplaatst was haha zo was het met mijn berichtje van ff voorstellen ook...

@ grotebroer; ik dacht altijd dat je alleen een spiraaltje kon zetten voor een lange tijd 5jaar ofzo.. en dat je als je het spiraaltje weg liet halen dat het dan vaak lang duurt om zwanger te worden. Goh dan was het idd snel gelijk de 1e ronde zwanger. Ik heb zelf een hele vroege mk gehad daar was ik eerlijk gezegd vrij snel overheen. Maar in jouw geval 2x en een heftige en die curretage pff nee dat gun je niemand! maar ik hoop ook dat je ongi uitblijft morgen, kzal morgen na mn werk ff op het forum kijken!

Ja fanatiek he? maar hij gaf telkens available aan dus ik dacht hij doet t niet en toen was alles weg en daarna bleek dus dat alles toch geplaatst was haha zo was het met mijn berichtje van ff voorstellen ook...

@ grotebroer; ik dacht altijd dat je alleen een spiraaltje kon zetten voor een lange tijd 5jaar ofzo.. en dat je als je het spiraaltje weg liet halen dat het dan vaak lang duurt om zwanger te worden. Goh dan was het idd snel gelijk de 1e ronde zwanger. Ik heb zelf een hele vroege mk gehad daar was ik eerlijk gezegd vrij snel overheen. Maar in jouw geval 2x en een heftige en die curretage pff nee dat gun je niemand! maar ik hoop ook dat je ongi uitblijft morgen, kzal morgen na mn werk ff op het forum kijken!

tsss.. heb ik het weer! hoe kan dat nou? nou als ie aangeeft dat ie het niet doet zal hij hem toch wel plaatsen..

hebben jullie nog wat aan jullie eerste bevalling overgehouden? ik heb er namelijk een lichte wandverzakking aan overgehouden, waar ik best behoorlijk van baal.. nou ben ik wel een beetje bang dat het bij de 2e bevalling erger wordt.. ze doen hier pas wat aan als ik zeker weet dat ik geen kinderen meer wil, dan word die wand teruggehecht aan de plek waar hij hoort. Ik kan me er nu al onzeker over voelen bij het idee dat straks de vk en de kraamhulp dit ziet. Nu is het nog niet zo erg en zie je het amper, de dokter zag het laatst niet eens.. maar na de 2e bevalling ben ik echt superbang dat het meer naar buiten komt.. nu is dit heel ietsje het geval maar niet storend.. het ziet er niet raar uit gelukkig.. idd fijn dat je hier alles kunt delen ook dingen die je anders niet met anderen deelt!

verder is als goed is 1febr mijn nod want ben 1 dec ongesteld geworden en 1jan.
dan zou de 16e onze klusdag worden als ik het goed heb.. ik denk dat we die week het maar om de dag moeten doen.. hoe doen jullie dat? om de dag? of om de 2dagen?

lfs,

Luca,

Een spiraaltje werkt 5 jaar goed, maar het is niet gezegd dat je hem ook 5 jaar moet behouden. Toen ik ging informeren wat de andere mogelijkheden dan de pil waren kwamen we op het spiraal. Toen moest je het nog zelf betalen volgens de huisarts, dus was het volgens hem zonde van de euries. Toen ik hem ophaalde hoefde ik hem niet zelf te betalen, dus dat viel weer mee, maar anders had ik het ook gedaan.

Dingen over gehouden aan de bevalling? Beetje raar misschien, maar soms in de klusweek dan is het wel eens gevoelig bij de litekens, zo voelt dat dan... Voor de rest weinig overgehouden, wat extra kilo's van de zwangerschap.

De curettage is mij meegevallen hoor, maar de weg er naar toe vergeet ik nooit weer. Het vele bloedverlies, de stolsels, het gevoel, de weg naar het ziekenhuis en door het ziekenhuis. Vooral het vele bloed dat vergeet ik nooit weer... Het ziekenhuis maakte zich ook grote zorgen, vandaar de spoed curettage.

Liefs grotebroer

Momootje,

Juist omdat we elkaar niet kennen praat het zo makkelijk, denk ik. Je hebt geen vooroordelen over een ander omdat je diegene toch niet kent. Want idd ik praat niet met iedereen over het geklus, afscheiding, enz. Dat zou wat zijn...

Ik hoop voor jou dat het een innesteling was, ik ben benieuwd! Tot nu toe hier niks te merken of te zien, dus moet wrs gewoon wachten tot de 12de...

Liefs grotebroer

hallo allemaal..
ben ik weer.. internet heeft er achterheen gelegen. balen natuurlijk..
We knappen hier weer aardig op. .gelukkig maar..
Kunnen we weer lekker naar het weekend uitkijken. druk trouwens.. maar wel fijn.. Des te eerder is het maandag en dan.. NOD...

ben benieuwd.. Mijn moeder gooide even balletje op.. Goh al gestopt met de pil. uh.. hoezo.. Ja paps dacht dat je zwanger bent.. Hihi. hoop dat hij gelijk heeft..
waarom zien moeders altijd alles..

Ja dat geklus... Is er eigenlijk deze maand niet zo van gekomen.. toch anders dan bij de eerste hoor.. maar ja.. wie weet is het toch ergens keer raak geweest.. Wel keer geklust rond de eisprong.. Ben benieuwd..

en grote broer.. alles nog onder controle..
laten we het hopen..

en skelter. hoe voel je je. Kun je het goede nieuws nog voor je houden..

tot klets allemaal..

Ha meiden,

spannend hoor voor jullie! Ik lees zeker mee!!!
Ik voel soms mijn borsten en wat buikpijntje hier en daar maar verder is het goed te doen. Misschien wat meer moe maar dat kan ook zijn omdat ik er nu sneller aan toe geef misschien.
We hebben het meteen verteld; ouders, broers, zussen, beste vrienden; kan ik toch niet voor me houden! Maken de laatste ook erg veel vervelende dingen mee in familie/ vrienden kring dat ik vond dat we ook wel eens leuk nieuws konden brengen.
En ik ben ook van mening dat het alijd ergens mis kan gaan tijdens je zwangerschap en dan vind ik het ook fijn om dat te kunnen delen met anderen.

Duim, duim, duim, duim voor jullie!!!!!

X Skelter

Hoi,

Wij gaan ook voor een tweede ben halverwege november gestopt met de pil ongesteld geweest daardoor en ben gelukkig net ook weer ongesteld geworden na 7 weken. Teste wel negatief maar toch zat het mij niet lekker. Omdat ik het niet herken van mijn vorige zwangerschap. Ik was toen zwanger na 3 maanden dus ben benieuwd hoelang het nu duurt. We hebben al een dochtertje die in april 2 wordt.

Groetjes Fanny

Terug
Bovenaan