Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Oei de 14 maanden prik. Hoor van vriendinnen zoveel horrorverhalen erover! Ik heb nog eventjes.. en hopelijk heeft jouw dochtertje er geen last van gehad! 
Tegen het tandenknarsen is zover ik heb kunnen vinden weinig te doen. Schijnt te maken te kunnen hebben met dat ze willen praten, maar nog niet lukt ofzo. Hier lijkt het alweer over te zijn, of minder in ieder geval. Soms geef ik hem een speentje als hij het doet, maar dat is niet per se een goede oplossing denk ik ;)
Mijn zoon gaat 2 dagen naar de opvang en 1 dag past mijn schoonmoeder op. Hij vind het superleuk op de opvang en ik vind het ook een hele fijne plek om hem achter te laten. Als ik t kon betalen ging hij nog vaker haha. 
Afgelopen week was het doorslapen weer over, iedere nacht rond 3 gillen en geen idee waarom. Mijn vriend kreeg hem wel stil en rustig zodat hij weer ging slapen, maar als hij mij zag wilde hij per se in mijn armen, uit bed en spelen.. Duurde uren voor hij weer sliep. Maar deze week weer top en daar ben ik blij mee want vriend een weekje weg. Zag er heel erg tegenop, maar so far hebben we het enorm gezellig met zijn tweeen en laat hij mij 'uitslapen' tot 07:00 uur.
 
Hahaha, ik stop m ook altijd t speentje in de mond als hij weer aan t knarsen is ? Zeker niet de beste oplossing, maar t stopt wel haha! Poeh! Een hele week alleen met je mannetje, pittig lijkt me! ?
Toevallog had mijn zoontje n paar nachten geleden weer n onrustige nacht met veel gehuil en niet willen/kunnen slapen. Verder gaat het hier nog steeds prima!
Ik ben heel benieuwd hier naar de 14 maanden prik. Mijn zoontje krijgt m pas over n maand.
 
Nou ze is helemaal niet ziek geweest van haar prik! Ze is af en toe beetje hangerig maar ze zit ook vet in haar sprong dus dat kan ook heel goed daardoor komen ?
Ben erg blij dat ze niet ziek geworden is zeg altijd zo zielig.
Ze zit ook duidelijk in een fase alles wat ze ziet en wilt en niet krijgt gaat ze huilen of als je nee zegt haha moet er stiekem erg om lachen elke keer !
Zo lijkt mij ook pittig zat zeg hele week alleen met die kleine ! Maar gelukkig gaat het slapen wel beter bij jullie!
Hier nooit tanden knarsen tot nu toe. Fijn dat je zo tevreden bent over de opvang! 
Hier is ze ook flink aan het lopen geslapen zooooo leuk is dat ! 
 
Wat fijn dat ze geen last heeft gehad, en wat leuk dat ze loopt! Kan niet wachten tot t hier zover is, denk dat het niet lang gaat duren. 
De week alleen ging super goed! Zoontje heeft de hele week doorgeslapen en ik heb t rustig aan gedaan met werk en activiteiten. Kan eigenlijk wel zeggen dat t een heerlijke week was, echt elkaar weer beter leren kennen ❤️
 
@chantal, wat fijn dat ze er niet ziek van is geworden! 
Ooh ja heel herkenbaar dat huilen als hij iets niet mag! Hij gaat dan al zijn pruillipje op zetten en dan begint t lipje te trillen en dan gaat het alarm af, hahaha! Ik moet er ook stiekem wel om lachen altijd..?
Mijn zoontje is ook sinds 2 weken aan t lopen geslagen. Is idd zo leuk! Hij loopt nu ook de hele dag en als hij dan zijn evenwicht even verliest en op zn billen valt, zegt hij altijd ‘oef’ met n grote lach op zijn gezicht. Zo grappig!
 
@joessie, wat fijn dat je een heerlijke week hebt gehad! Dat geloof ik dat je elkaar echt goed leert kennen zo!
En ook erg lief van je zoontje dat hij de hele week heeft doorgeslapen! ?
Mijn zoontje is op t moment erg verkouden. Heel erg snotterig en moe de hele tijd. Gewoon niet fit. Had vannacht ook erg slecht geslapen. Hadden vannacht en nu ook btw, een ui naast zijn bedje gelegd. Dat scheelt wel enorm gelukkig. We hebben nu ook zijn bedje schuin gezet, dus hopelijk slaapt hij vannacht wat beter!
 
Hij had vandaag voor t eerst zijn eerste schoentjes aan! Was wel wennen, want in t begin ging hij kruipen, maar later liep hij er toch oo. Hij vindt het vooral interessant zijn schoentjes ?
 
Ahhh leuk he dat ze de eerste stapjes doen vind het echt fantastisch lekker nog zo onstabiel en dan indd BOEM zo op die dikke luier kont ! En dan hup weer pp staan ??
Wat fijn Joessie dat het een heerlijke week was en goed gegaan is! Toch altijd spannend.
KL-E Haha precies wat je zegt dat pruillipje komt dan en los ook alles wat wij eten wilt zij eten al heeft ze net een heel bord eten op dan nog!
Hoe is het met zijn verkoudheid ?
Vervelend blijft dat he die arme schaapjes als ze zo verkouden zijn.
Wij gaan vandaag op vakantie gewoon in Nederland ben zeer benieuwd hoe alles zal gaan mevrouw heeft precies de onweerswolk boven zich hangen volgens de app haha! 
Schoenen is hier een beetje een drama ze gaat zo huilen wanneer ze die aan heeft heel gek! Hopelijk is dat snel over! 
Het slapen gaat ook goed hier toevallig vannacht 2x eruit maar dat was weer even geleden en meestal tussen 6.30 en 7.15 wakker !!!!! 
 
Terug
Bovenaan