Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Hoi
 
Ja dat gaat vanzelf over hihi. Heb 2 meiden van inmiddels 6 en 8 die in weekenden en vakanties heerlijk uit kunnen slapen tot uurtje of half 10 ( ze gaan niet laat naar bed hoor )  dat is echt een luxe! Toen ze jonger waren vooral dreumes periode tot aan peutertijd pff soms 5uur wakker. Maar gaat echt over. 
 
@joessie, jazeker wel fijn dat we weten waar het van komt! Oooh jaaa, een goede nachtrust heeft zeker veel invloed op je hele gemoedstoestand!! Wat vervelend dat je het 2e jaar niet zo vee hebt kunnen genieten! Kwam het vooral door het slaapgebrek of was er een andere oorzaak?
Fijn dat je nu zo lekker aan het genieten bent! Ben ik hier ook wel echt hoor! Hij ontwikkelt zich ook zo hard!
 
@chantal, ja is ook echt zielig! Vind het verschrikkelijk als hij dat heeft! Krijg dan echt een steen in mijn maag en zou t liefste n potje met hem mee janken!
Is jouw dochtertje nog uit logeren geweest? Ik snap we dat je twijfelt, maar vaak doen mensen het graag voor je! Zij kunnen best wel n keer tegen n gebroken nachtje!
Nou, mijn zoontje zit ook altijd wel wat vroeger in zijn sprong. Meestal 1 a 2 weken. Maar hij is nog maar net uit zn vorige, dus heb nog ff haha! Hij heeft met momenten dat hij zich weer ff niet zo goed zelf kan amuseren. En idd vooral tijdens een sprong. Maar gelukkig ook heel vaak wel!
Hij doet sinds n paar dagen wel de hele tijd knarsetanden. Wat een verschrikkelijk naar geluid is dat!!! Doen jullie kindjes dat ook?
 
 
Het slapen gaat voor de rest gelukkig wel beter! Meestal meldt hij zich tegen 6.00 uur en hoef ik er bijna niet meer uit! Heel af en toe n keer het speentje weer geven, maar dan slaapt hij daarna vrijwel meteen verder ! En bij jou? Is jouw dochtertje nog steeds 5.00/5.30 uur wakker? En hoe gaat t met lopen? Nog steeds n paar stapjes, of al iets meer? 
 
oeh dat knarsetanden, hier ook sinds een paar weken :( Wat een rotgeluid is dat toch..
Gebrek aan slaap is denk ik (achteraf) een groot deel geweest dat ik niet echt genoten heb van het begin. Maar ook het gebrek aan vrijheid en het constant 'moeten zorgen'. Gewoon niet zo mijn ding een kleine baby denk ik.. maar inmiddels superleuk en gezellig. Af en toe een nachtje wat minder, maar over het algemeen gaat t mega goed. En.. sinds zondag officieel dreumes :)
@Chantal Ja, is je dochter nog uit logeren geweest? Doen hoor! Even wat rust en slaap en tijd voor jullie zelf en diegene waar ze logeert is er vast op voorbereid op een korte nacht slaap en die kan daarna weer iedere nacht doorslapen. Wij doen het regelmatig en hij vind het zelf ook supergezellig bij opa en oma, dus voor iedereen win-win!
 
Hoiii!!! Oooo nee hier niet bekend met tanden knarsen tot nu toe vind ik ook echt een rot gehoor inderdaad ! 
Ik herken het wel een beetje hoor wat je zegt over die echte baby tijd Joessie ik vond het ook minder mijn ding dan ik van te voren had gedacht !
Maar nu geweldig. Ik werk zelf ook op een kinderdagverblijf bij de 0 tot 2 jarige en er is zoveel zoooo herkenbaar.
Nee ze is niet uit logeren geweest ze was helemaal niet fit en erg huilerig en hangerig en koorts dus dan maar niet ze gaat ook best met regelmaat hoor dus mogen wij niet over klagen ?
Het slapen is beetje wisselend zitten dagen van 6.30/6.45 bij maar ook van 5.45/ 6.00 gelukkig niet meer dat hele extreme elke dag 
Gaan jullie kindjes naar de opvang ? 
 
@joessie, nou dat begrijp ik wel hoor! Ik denk dat ik ook niet echt n minibaby mens ben haha. Hoewel t ook wel heerlijk was om 6.00 uur sochtends in alle vroegte alleen beneden te zijn en dan zo’n slapend hummeltje op mn borst.. Maar goed, dat is ook al weer heel snel weg haha! Nee heerlijk nu deze tijd!! 
Ooh ja, gefeliciteerd nog!!! Heb je een leuke dag gehad? Heeft hij lkkr genoten?
Weet jij wat je kunt doen tegen t tandenknarsen? Zal wel niks zijn wrs...
 
@chantal,ooh vervelend, beetje grieperig dus? Fijn dat ze al langer slaapt! En ja, hier ook wel eens n uitschieter naar 6.30/7.00 uur. Zelden, maar hoe heerlijk is dat zeg!!
 
Mijn zoontje gaat 1 dag naar mn ouders en 1 dag schoonouders. Mijn man is ook 1 dag thuis en ik 2 dagen. Opvang zou ik graag willen, maar financieel niet haalbaar voor ons op t moment helaas! Wie weet in de toekomst, anders straks naar de peuterspeelzaal! ?
 
Jaa ze was iig niet fit maar nu weer goed! Ben alleen benieuwd want ze heeft afgelopen maandag haar 14 maanden prikken gehad dus we gaan het mee maken.
Ze speelt ook weer wat meer zelf want dat kon ze altijd zo goed maar was ook echt even helemaal kwijt ! 
Ooo nou dan is het voor nu wel goed opgelost toch zonder extra kosten.
Ik vind het ook wel goed voor haar dat ze een dag gaat naar de opvang ze leren er veel. Heb je in je omgeving wel veel kindjes ?
 
En hoe heeft ze gereageerd op t prikje? Veel last van gehad?
Ja mijn vriendinnen hebben ook kindjes rond dezelfde leeftijd ongeveer, dus lekker vaak koffie drinken hahaha! En ik ga 1x per week babyzwemmen, daar zijn ook altijd veel kindjes van zijn leeftijd!
 
Tot nu toe nog helemaal geen last ervan maar we zijn nog niet op de 10 dagen meest tussen de 5 en 10 dagen zeiden ze.
Ooww nou dan is hij iig veel in contact met andere kindjes dat is al super toch.
Wat een weer is het weer he zo warm! Van mij hoeft deze hitte niet hoor.
Gewoon graadje of 24 is gek zat 
 
 
Terug
Bovenaan