Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Oh ja hier is t drammen ook begonnen. Opeens als hij iets niet leuk vind boos worden en doordrammen dat hij t tóch wil. En continu iets doen dat niet mag en als je nee zegt, keihard lachen en nig een keer (of 10) doen..
nachten gaan nu op en af, zo typisch spronggedrag van hem, die wisselvalligheid. Afgelopen 2 nachten waren super, die daarvoor echt heel erg slecht. 
Ik ga er ook eens op letten of ik een oatroon kan herkennen zoals jij aangeeft, KL-E, dat drukke dagen slechtere nachten opleveren. Wat knap overigens dat je zo consequente maatregelen hebt genomen. Ik merk dat ik daar veel slechter in ben dan dat ik had verwacht, terwijl ik vermoed dat mijn zoon bijzonder ondeugend gaat worden en mij nu al enorm aan het testen is... 
Volgende week zondag wordt hij 1! Wat een mijlpaal. Veel zin in t feestje en ondanks de korte nachten vind ik het ecbt veel leuker nu dan toen hij mini was.
 
Halloooo hoe is het bij iedereen?
Ja dat overgeven is heel vervelend maar komt door dat ze dan extreem veel slijm heeft maar waarschijnlijk komt het door
de koemelkallergie we mochten de melkproducten weer opbouwen maar kreeg weer allerlei klachten dus weer gestopt en opnieuw opbouwen!
Hier vandaag ook een erg drammerig meisje zit alweer dicht bij haar sprong!
Ze zet nu ook echt vaak wat stapjes helemaal los zo leuk en knap!!
5 tanden in een hele korte tijd dus dat weet ook wat ! 
Nog 1 tand en alle voortanden zijn door !  
 
 
Hopen dat t snel beter gaat met t slijm door t opnieuw opbouwen.
Hier een week later en een wereld van verschil. Al vier nachten doorslapen, tot 7 uur en zelfs 1 keer tot 08:15! Ik wist niet wat me overkwam... We geven hem zijn favo speeltje mee naar bed en schijnbaar werkt dit. Zodra hij wakker wordt, gaat hij rustig spelen en soms valt hij daarna weer in slaap, of anders blijft hij rustig tot we hem rond 7 uit bed halen. Als dit zo blijft.... wauw genieten zeg! 
 
 
Mannn wat een nacht hier ! Het is al een paar avonden bal maar vannacht denk wel 8x wakker !
Ze is zo aan het piepen en huilen om alles en wilt alleen maar bij ons kan opeens zichzelf totaal niet meer vermaken!
Snap er helemaal niks van dat ze opeens zo een ander meisje is ?
Zit wel paar dagen van haar sprong af maar als dit daar mee te maken heeft kunnen we onze lol op! 
 
@joessie, wauw wat goed zeg!! 8.15 uur...? heeeeelijk! Hopen dan dat deze trend zich voortzet! 
Oh en al bijna jarig, leuk zeg! Wat gaat de tijd snel he? Echt zo bizar! Ik vind het idd ook steeds leuker worden, ze worden ineens echte minimensjes haha!
 
@ chantal, lastig hoor die kma. Althans lijkt me. Je hoort het steeds vaker! Maar vaak groeien ze er over heen toch? 
Ah jee, vervelend weer zo’n onrustig nachtje! Misschien haar sprong die in de aantocht is, of haar laatste voortandje? Mijn zoontje heeft van de bovenste snijtanden (niet de middelste, maar die ernaast), best last gehad.  Of ja, wat onrustige nachten en veel met vingers in de mond en hard bijten op zijn knuffel. Maar als ik dan zie dat dat ook best wel grote zijn, snap ik dat wel! Hou mn hart vast voor de kiezen! ?
 
Hier gisteren een erg druk dagje gehad, waarbij er ook nog onverwacht bezoek kwam rond 18.30 uur, dus net voor het naar bed gaan. Was ook een drukke bedoeling en dat heeft zich vannacht uitbetaald in totale paniek wat weer n dik half uur duurde. Geen contact mee te krijgen, schreeuwen en gillen. Het enige wat we konden doen is op de arm houden en zachtjes tegen praten, maar t kwam niet binnen. Na n half uur was hij weer ‘bij’. Nog even n slokje laten drinken, even bij laten komen, maar hij ging al tegen me aan liggen met zn knuffel voor zn gezicht (teken dus dat hij naar bedje wilde). Was echt zo zielig en zo heftig! Dit was de heftigste tot nu toe. Je voelt je dan zo machteloos!  
 
Jee 8x wakker, heftig!! Enerzijds hoop ik niet voor je dat dit een sprong is, al geeft t mij wel altijd houvast ofzo, dat ik weet dat dat het is. Al was dat vooral toen hij heel klein was.
En KL-E, ondanks de onrust denk ik wel soort van fijn dat je de oorzaak weet dat hij onrustige nachten heeft na drukke dagen? Hoe dan ook nog steeds wel zwaar die korte nachten.
Hier nog steeds fantastisch. Ja, dat speeltje is het enige dat anders is, hij zou nog vol in n sprong moeten zitten maar daar merk ik niks van meer, gek genoeg. Dus genieten voor zolang het duurt! Ik realiseer me nu hoeveel invloed een goede nachtrust heeft op alles. Deze afgelopen 5 dagen zijn de leukste tot nu toe, sinds ik moeder ben. Goede slaap heeft positieve invloed op ons allemaal hier thuis en dat is zo fijn! Als je kindje al vroeg goed slaapt kan ik mij voorstellen dat het al veel eerder heel leuk is om mama te zijn (want ik vond het afgelopen jaar echt niet zo leuk helaas, maar nu echt veranderd!). 
Sterkte jullie en hopelijk snel weer wat meer uurtjes slaap! 
 
Ja het is ook lastig met die kma vooral omdat het altijd gissen blijft of het het nou echt is of wat anders!!
Ahhh zielig he dat ze zo overstuur wakker kunnen worden en dan helemaal van de wereld zijn gebeurt hier ook soms paar dagen achter elkaar en dan weer weken niet!
Jaaa vannacht was wel heftig ja haha ben ook soort gelijk weer moe hakt er altijd zo in he zulke nachten !
Wat fijn dat het zo goed gaat bij je moeten we hier ook eens proberen een speeltje haha! 
Hier zou ze vanavond uit logeren gaan maar ik twijfel zo erg wil een ander dan niet belasten stel dat ze weer zo onrustig slaapt! 
Meestal is haar sprong al een week eerder dan de app aan geeft tenminste dat lijkt met elke sprong zo te zijn dus hou me ook maar daar aan vast hahaha soms ben ik dan zo bang van jeetje ze zal toch niet opeens een heel ander kindjes worden die zich zelf totaal niet meer kan vermaken enzo! Herkennen jullie dat ?
KL-E slaapt hij voor de rest wel beter ?
 
Terug
Bovenaan