Geboren in December 2018!

Moest zondag voor de 2e x ongesteld worden na de bevalling. Nu dus 4 dagen te laat. Zijn er meer die later waren de 2e keer? 

Ik ben nog helemaal niet ongesteld geworden. Maat ik geef ook borstvoeding, dus dan kan het weer langer duren.
Wij gaan morgen naar cb voor zijn eerste prikjes. Hoe is dat bij jullie gegaan? Hebben ze er veel last van gehad?

Ik ben gister met thomas bij het cb geweest voor zijn prikjes. Hij heeft er veel last van gehad, veel huilen en niet alleen willen slapen (heb vannacht samen met hem op de bank geslapen?) en hij heeft 1 zetpil gehad. Nu 24 uur later gaat het al weer stukken beter gelukkig! 

Hier weinig last gehad van de eerste prikjes. Paar uur later leek ze wat last te hebben, toen zetpil gegeven. Hierna prima en lekker geslapen. Alleen mochten we niet inbakeren, dus ze sloeg zichzelf helaas wel de hele tijd wakker.
Volgende week voor de tweede.
Betreft menstruatie, ben 4 weken terug begonnen met de minipil, week erna direct menstruatie. Hierna niets meer gezien.

Oeiii ik moet morgen voor de eerste prikjes, hopelijk heeft ze er niet al teveel last van. Ik heb overigens geen zetpillen thuis. Is dat iets wat ik wel thuis hoor te hebben?
Ik ben nu 1 x ongesteld geworden maar had altijd al een onregelmatige cyclus. Ik heb het nu eigenlijk ook niet bijgehouden. Ik denk dat het nu zo'n 3 weken geleden is. Hmmm.. misschien toch iets beter bij gaan houden.
Ik ben nu 31 en wil eigenlijk niet al te lang wachten met de tweede. Dus wij gaan toch afzien van een spiraaltje en op de gouwe ouwe condoom vertrouwen. Zelfs mijn man vond dat een goed plan. Ook wel vanwege alle verhalen over het ontpillen ed.
We waren hiervoor niet bewust bezig met zwanger worden maar waren af en toe onvoorzichtig. Dus we weten niet of we 'snel' zwanger zijn geworden. Door mijn onregelmatige ongesteldheid willen we liever niet gokken op een lange periode ontpillen. 

Na 9 dagen overtijd eindelijk ongesteld.  Heeft ff geduurd maar het is er.

@sylvestertje spannend.
Mijn man heeft na zijn werk npg zetpillen gehaald voor het geval dat, maar ze heeft ze niet nodig gehad, klein beetje verhoging gehad. 
Ik ben 32 wordt in juni 33 en rond die tijd gaan we ook voor nr 3 (zijn 2e). Bij beode duurde het meer dan een jaar dus geen pil, mijn man wil geen condooms dus de komende 3 maanden geen sex dan maar. Proberen toch een beetje rekening te hoiden met de drukke maanden.

Hier alleen intresse in een paar knuffeltjes en de babygym. 

@cloewja, misschien de zetpillen maar preventief in huis halen dan.
Zelf lijkt het me fijn als de kleine iig 1,5 jaar oud is. Maar twijfel over lang wachten, want wat als het een hele tijd duurt voor ik zwanger raak? Heb me hier niet eerder mee bezig gehouden omdat ons kleintje niet gepland was. Overigens wel zeer gewenst!
Mijn man vind condooms ook maar niks. Maar vind een spiraal voor zo'n korte tijd wel heftig, zolang geen seks is ook geen optie haha. Pil vinden we niet handig ivm ontpillen en bv. 
Jouw kleine is volgens mij een maandje ouder dan die van mij. (Van 31 december) je was toch in december uitgerekend en ze is uiteindelijk in november geboren?
Hier ligt ze ook wel op de babygym maar geen echt actieve handelingen. Wel wat trappelen en maaien met de armpjes.
Fijn dat je toch ongesteld bent. Anders was het wel een beetje te vlot na de bevalling lijkt me.  :) nu hopen dat het over een tijdje snel raak is voor je. 

Ze is een weekje eerder geboren inderdaad 26 november.
Ik wil straks toch eens kijken of de prikpil evt wat is. Maar twijfel er erg over. Tja heb liever ook niet geen sex 3 maand maar als het niet anders is. Het is voor ons echt het idee om voorzichtig te zijn ivm de november/december maand. Het zijn zulke drukke en dure maanden al. 
Vind het erg lastig.  

Terug
Bovenaan