Heel herkenbaar. Ik zit ook weer in zo’n overgangsfase met eten-drinken. Fenna is 7,5 maand oud en ik geef nog borstvoeding dus is lastiger inschatten hoeveel ze drinkt. Nu nog 4 voedingen en soms als troost of voor slapen gaan. Hapjes gaan best goed hier. Merk met kolven dat ik ‘s middags minder kolf dus misschien dat ik die afbouw en vervang door water en tussendoortje. Maar heb er nog veel twijfel over. Ons (niet strakke) schema is nu ongeveer:
7.00 bv - 9.00 fruithapje met halve boterham - 11.30 bv met boterham - 14.30 bv - 17.30 groente/avondeten - 19.00/19.30 bv
Tussendoor evt soepstengel/rijstwafel/fruit/water
Ze zit erg goed en we geven eten in de kinderstoel. Wat motoriek betreft is ze een snelle en sterke tante: rollen, draaien, rondjes schuiven, tijgeren lukt al erg goed. Maar is een meid?
7.00 bv - 9.00 fruithapje met halve boterham - 11.30 bv met boterham - 14.30 bv - 17.30 groente/avondeten - 19.00/19.30 bv
Tussendoor evt soepstengel/rijstwafel/fruit/water
Ze zit erg goed en we geven eten in de kinderstoel. Wat motoriek betreft is ze een snelle en sterke tante: rollen, draaien, rondjes schuiven, tijgeren lukt al erg goed. Maar is een meid?