Gedachten verzetten

@MVO was het een geslaagd weekend? Waar ben je geweest? Wel fijn dat je het van je af kon zetten. Kan je meer genieten.
@ikke gefeliciteerd met je dochter. Wat balen van die buikgriep. Mijn vriend ik hadden deze maand samen buikgriep tijdens de eisprong??‍♀️.  Dus ik ben heel benieuwd of het is gelukt deze maand.

Ik wil trouwens vrijdag of zaterdag gaan testen. Ik zit dan op ik zit dan op 9/10dpo en zit dan 4/5 dagen voor mijn NOD. Ik test meg de extra vroege zwangerschapstesten van 2besure.

@Ellissip zeker een geslaagd weekend. We zijn naar Eindhoven geweest!
@ikke wat balen van de buikgriep. Het schijnt wel echt te heersen
ik wacht denk echt mn cyclus af, als het lukt, wil dan volgende week donderdag of vrijdag testen.. als ik me in kan houden.. haha

Ja de buikgriep doet serieus de ronde. Wil hem echt niet krijgen.  Nog een weekje in principe en dan waag ik me ook aan een test. Ik ga zo teleurgesteld zijn als het niks is. Maja wie is er niet teleurgesteld met een negatieve test. 
We hebben wel echt ons best gedaan. ?
Zondagavond, dinsdag woensdag en donderdag ochtend als hij thuis kwam van zijn werk rap de kinderen naar school gebracht. Ik gesmeekt op men werk voor de late ☺️ en dan ons huiswerk gemaakt he ? 

@mvo wat leuk zeg. Ter ere van iets? Of zomaar?

Knap als je je cyclus kam afwachten. Ik kan dat geduld niet opbrengen hoor.

@ellissip, nee met vriendinnen. Proberen we elke 1 a 2 jaar in te plannen..
cyclus afwachten lukt me over het algemeen ook niet echt heel goed hoor.. hahah maar ga het wel proberen deze keer..

Ik ben sinds vorig jaar met men zus op citytrip aan het gaan 1 x per jaar maar zal nu even op hold moeten gaan. 
Heb vandaag bijna heel de dag in de zetel gelegen. Vermoeid.. Korte nacht. Zoon weer overgegeven en dochter een ongelukje.. 
De wederhelft voelde hem ook niet al te best vandaag.. En ik heb het gevoel dat het noppes zal zijn hier ondertussen.. Men voorgevoel begint echt diene kant uit te gaan.. Begin er niet meer in te geloven.. Door heel dat buikgriep gedoe hier.. 
Morgen al woensdag, 6 dagen na men vermoedelijke eisprong.. In principe is 9 dagen na de eisprong de innesteling he heb ik al overal zo wat gelezen dus als ik zaterdag niks merk.. 

Terug
Bovenaan