Gedachten verzetten

Voor mij denk ik dat het niet gelukt is deze maand. Ik had zo de hoop omdat je vaak hoort dat je de maand na een miskraam vaak weer zwanger bent. Maar aangezien we nu al 4 dagen voor NOD zitten en mijn teste nog steeds omowit zijn, heb ik nog maar weinig hoop. Aangezien ik met mijn vorige 2 zwangerschappen op deze dag echt wel duidelijk 2 strepen zag op de test.

Oei elissip hopelijk is gewoon uw hcg momenteel nog niet hoog genoeg voor een positieve test. Anders maar gewoon nog een keer testen op 6 november?
Ik duim dat het toch mag zijn! 

Dankjewel Ikke! Ik hoop het ook maar ben er bang voor. Wanneer ga jij testen?

Ik weet het niet zo goed.. 
Denk mss ten vroegste dinsdag ofzo? Ben echt dood, van zaterdag had de zoon griep. Zondagnacht mijn dochter begonnen. Maandag nacht terug de zoon. Dan dacht ik dat het beter was ging mijn dochter spelen bij een vriendin en na een uur telefoon. Blijkbaar was ze daar ineens serieus ziek geworden. Serieuze diaree. Vind het zo raar dat ik na een week nog zelf niks heb. Ik zal immuun zijn.
Normaal was het haar beurt om bij mij te slapen maar ik denk toch dat ze niet mag hoor voor ze me gaat aansteken. De vriend werkt met de nacht daarom dat ze om beurten bij mij willen slapen. 
Normaal zit ik nu op 9dpo maar ik merk 0,0 dus de moed begint te zakken eigenlijk.. 

Oh zo vervelend. Ik snap je heel goed. Die ziektekiemen komen nu niet goed uit. Zowiezo komt het nooit uit maar nu extra niet goed.
Ik had ineens eind van de middag iets klein beetje bruin bloedverlies tijdens het afvegen op de wc. Dat geeft toch weer iets hoop op een innestelingsbloeding. Zit 4 dagen voor NOD. Dus 9DPO.

Ja inderdaad , dat geeft moed! Welke dag was je eisprong denk je? Ik heb gelezen dat innestelingsbloed maar bij 20 Procent van de zwangerschappen voorkomt dus als ik niks merk daarvan blijf ik toch hopen.
Ik vrees eerlijk gezegd dat ik me niet kan bedwingen om morgenvroeg te testen.. Maar zal te vroeg zijn mss als donderdag 24 oktober men eisprong was? Is van die extra vroege testen wat jij aangaf 

Ik ga morgenvroeg testen waarschijnlijk maar ik ga teleurgesteld zijn als ik niets merk. Donderdag is normaal men nod. Of raden jullie het af en toch nog ff paar dagen wachten? 

Ikke, hier ook donderdag denk ik.. ga zelf toch nog proberen het uit te stellen.. ook als hij negatief is voor nod, blijft het zo onzeker allemaal en blijf ik zo ‘valse’ hoop houden..

Terug
Bovenaan