Gedachten verzetten

Morgen ga ik testen. Dan zit ik 6 dagen voor nod. Ik weet dat het vroeg is maar ik testte bij mijn dochter ook op deze dag positief dus ik het kan wel. Ik kan mezelf niet in bedwang houden. Als hij negatief is weet ik dat later nog eens moet testen.

Ellisip, en??
Was hij positief? PS ik heb nu ook al 2 ochtenden een test gedaan puur gewoon om te kijken of de hcg uit men lichaam is van de pregnyl spuit. Als ik licht met mijn gsm zie je een schijntje waar normaal de streep moet staan dus nu weet ik als ik binnen enkele dagen een duidelijkeee streep zou krijgen dat het goed is zeker.
Heb je iets gemerkt al van eventuele innesteling?? Hier is die vermoedelijk zaterdag, als het zou gebeuren natuurlijk.. 

Nee helaas vanmorgen nog omowit maar het kan nog. Zit 6 dagen voor NOD dus ik heb nog hoop. 
Spannend voor jou zeg! Hoop voor jou dat hij gaat oplopen.

Enfin gelukkig zijn de testen van 2besure zo goedkoop ?
Net nog 1 gedaan en het is wel duidelijk dat de pregnyl nu uit mijn lichaam is op dag 10 na de spuit.  Ik zie zelfs precies geen schijntje meer. 
Maar nu moet ik het echt zo laten en pas na het weekend ten vroegste testen ?

Elissip ah jammer. Maar het is nog vroeg dus er is nog hoop.
@ikke. Fijn dat je dan in ieder geval weet dat de test nu echt negatief is. Dan weet je in ieder geval zeker als hij straks positief is dat het ook echt is..
vind het wel weer heel spannend worden. Had mezelf voorgehouden er minder mee bezig te zijn. Maar toch wel lastig. Zeker nu met het weekend voor de deur. Zo met het werken vliegen de dagen wel voorbij namelijk. 

Of het nu verlof is of Werkendag voor mij gaat elke dag traag vooruit vind ik.
Ik zit morgen op dag 9 na de eisprong, normaal innestelingsdag in de normale gang van zaken.  Op de test is er zelfs geen indroogstreepje gekomen. Enfin ik ga slapen dan zijn we weer een dagje verder. 
Ik kan het precies ni geloven soms, ik denk soms dat we in een roes leven en het allemaal een droom lijkt.. Onze oudste gaat al 6 worden.. 

Terug
Bovenaan