Nou nou mvMees,
Sorry, maar uit jouw reactie blijkt maar dat je echt geen flauw benul hebt van waar je het over hebt...
Ik zelf heb ook een borstverkleing gehad (nu +- 10 jaar geleden) en ook mijn chirurg heeft toen gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk geen borst voeding zou kunnen geven.. Dat heeft niets te maken met niet WILLEN meer met gewoonweg niet KUNNEN!
Ten eerste is er inderdaad niet altijd bekend of de klieren zo beschadigd zijn dat je nog borstvoeding KAN geven, en ten tweede heb jij geen flauw idee hoe gevoelig je borsten kunnen zijn na zo'n operatie, niet alleen vlak daarna, maar nu nog steeds. Bij mij is het zoals ik al zei zo'n tien jaar geleden, en geloof me, mijn man of ik zelf moet echt niet mijn borsten alleen maar te strelen... ERG GEVOELIG! PIJNLIJK BIJNA ZELFS!!! Zelfs onder de douche, moet de straal niet direct op mijn tepels gericht staan, want dat doet gewoon pijn.
Dus je kan je voorstellen (als je je vooroordelen ten minste apart wilt zetten) hoe pijnlijk het voor iemand zou kunnen zijn als er een kind aan begint te zuigen. Het doet zelfs soms al pijn bij vrouwen die geen operatie of iets dergelijks hebben gehad!
Dus hou jij alsjeblieft op met jouw KLETSPRAATJES! Ik wordt hier echt heel kwaad om, je denkt het allemaal zo goed te weten, maar je laat nu duidelijk zien, dat je echt niet weet waar je het over hebt,
Beschuldig vrouwen er dus niet van dat ze te bedonderd zijn om hun kind de zogenaamde "gezondere" voeding te geven, sommigen vrouwen kunnen het gewoon weg niet. Wees jij maar blij dat jij niet in zo'n situatie zit, en hou op met andreen te beoordelen. Kijk eerst naar jezelf, en ga dan eens goed nadenken, voordat je anderen kwetst met je uitspraken.
Sharon