60% van de babies onder het jaar die overlijden aan een infectie-ziekte, hadden dit helemaal niet opgelopen als ze borstvoeding hadden gekregen!
Nou, ik accepteer je mening wel hoor.
Alleen begrijp ik dat stukje niet van je! Het is een heel harde uitspraak, als het al uit een wetenschappelijk artikel komt! Ook dan hoeft het niet de waarheid te zijn. Waarom denk je dat de wetenschappers en deskundigen op dit gebied het nog steeds niet met elkaar eens zijn.
Het zou toch niet best zijn als deze uitspraak waar zou zijn???
Hoe moet je je wel niet voelen als je niet BV hebt gegeven en je kind is overleden aan een infectie????
Ik kan er met mijn verstand niet bij.
En, felle reacties: logisch dat je ze krijgt! Leest je eigen stukje maar eens terug! Dat komt ook wel heel fel over (ook van sommige FV moeders hoor).
En ach, is het jammer die felle reacties??? Het mag toch allemaal??? Daar is een forum ook voor hoor! En jij mag evengoed je mening wel zo neerzetten, maar je vraagt dan natuurlijk wel om deze felle reacties.
Ik vind het wel interessant hoor, houdt het spannend!
En moeders, gewoon fel blijven hoor, ik zie niet in waarom het niet mag. Als het je oplucht, gewoon doen! Ook van de BVmoeders!
Als het je niet aanstaat, dan lees je het niet! En waarom lezen jullie het dan wel? omdat iedereen het eigenlijk wel interessant vindt!
Tja, wat een gelul eigenlijk he