geen eetlust, wie herkent dit?

Hallo,

Ik ben suzan en ben 6 weken en 5 dagen zwanger van mijn tweede kindje.
Nu heb ik totaal geen eetlust en daar baal ik stevig van. Ik eet wel wat maar ik  heb nergens zin in.  Ik wil zo graag dat de zin in eten weer komt, heeft iemand dit ook gehad en hoelang heeft het geduurd?
Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen.

Groetjes Suzan
 
Hoi Suzan !

Hier nog eentje !!   Ik ben vandaag precies 7 weken en ik heb al een week dat ik absoluut nergens trek in heb. Ik eet inderdaad wel wat ( zal wel moeten ) maar ik heb totaal geen eetlust !   Ik denk dat het er gewoon bij hoort. Ik drink elke dag zo'n flesje knorr vie om het idee te hebben dat ik toch de nodige vitaminen binnen krijg maar zelfs dat gaat me moeilijk af.

Ik denk dat er meerder met ons zijn hoor !

groetjes !
Bianca
 
Hoi Suzan,
Ik had het al voordat de test positief aangaf.
Ook echt geen eetlust dus.

Maar meestal komt die eetlust vanzelf wel weer hoor.
Niet te druk om maken..

Jammergenoeg ging het bij mij met bijna 8 wk mis..
Moet er nu weer bovenop zien te komen..Maar dat had natuurlijk niets te maken met geen eetlust he!!!

succes en groet van R
 
Hoi Suzan,
Nou, ook ik kan meepraten hoor!
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van.
Nu heb ik trek in bepaalde dingen en staat vooral het warme eten me enorm tegen!
Ik heb laatst wat babi pangang gemaakt en macaroni, dat heb ik ingevroren. Als ik echt geen hap aardappels o.i.d. door mijn keel kan krijgen eet ik zoiets. Of een lekker soepje ofzo.
Het kindje pakt wat het nodig heeft hoor!
Ik wacht ook tot de dag dat ik weer 'gewoon' kan eten....
Groetjes
 
Hoi Suzan,

Heel herkenbaar hoor! Dat heb ik ook. Ik ben nu 8 weken zwanger en ben enorm misselijk, de hele dag en avond. Ik probeer wel genoeg binnen te krijgen, maar twee stuks fruit en 2 ons groente wil niet altijd lukken, laat staan vlees... Brrr, de gedachte alleen al! Bruin brood lust ik al helemaal niet (dus dan maar Wasa crackers, muesli of volkoren beschuit) en aardappelen... brrr.

Om mezelf gerust te stellen, neem ik van de vitaminen voor tijdens de zwangerschap, waar ook foliumzuur al in zit. Verder: probeer de hele dag door kleine hapjes te eten. Een glas drinkboullion, een cracker, een bakje yoghurt... Hoe meer je binnen krijgt, hoe beter je maag zich houdt. Wel oppassen met zure dingen (jus d'orange etc).

Succes!
Hilde
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Zat er even doorheen. We gaan gewoon door en   ik hoop dat dit niet te lang duurt. Ben in 4, 5 dagen bijna 3 kilo afgevallen doordat ik zo weinig eet. Als ik er soms al aan eten  denk hoef ik niet meer. Ik geef verder gelukkig niet over, dat scheelt.  

Is er iemand die verder is in de zwangerschap die het ook heeft gehad? En hoelang heeft dit geduurd? Sorry voor al die vragen.
 
Hi,

Ik ben nu 12 wkn en 4 dagen zwanger..
Ik heb ook steeds minder trek, en honger. En als ik honger heb, vind ik niets lekker, of ik krijg maar een klein beetje naar binnen.

Aan de ene kant vind ik dit best eng, ik eet wel gezond, maar daar heb ik het soms ook mee gehad. Ik ben bang, dat ik te weinig eet voor mijn kindje.

Ik eet nu echt stukken minder als voorheen.

Nens
 
Terug
Bovenaan