geen eetlust, wie herkent dit?

hallo zwangere vrouwen!

Ik wil ff mijn ei kwijt!! Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben :) Dit was eigenlijk niet mijn   bedoeling tenminste niet zo snel dan. Ik had er wel met mijn vriend   over gehad dat een kleine variant van ons wel leuk zou zijn. Ik ben al ruim een jaar niet meer aan de pil omdat ik daar slecht tegen kon. we hebben 1 keertje niet veilig gevreeen en dan kom je er een aantal weken achter dat je zwanger bent..... slik. Ik had al een vaag vermoeden, maar toch dan sta je er even van te kijken! Wij zijn snel achter internet gegaan want we wilden er natuurlijk alles over weten. Op internet stond wel dat het een normale reactie was van "shit ik ben zwanger en nu...." Hebben jullie er ook last van gehad?? We zijn nu gelukkig wel over de schrik heen.

We hebben het gister wel aan onze ouders broers en zus verteld. Zij zijn echt super blij!!! Vooral mijn moeder, die had tranen van geluk, tja moeder-dochter he! Mijn vriend ik ik zijn nu aan het idee gewend en wij gaan er echt van genieten!!!!! We wachten nog wel even met dit nieuws voor de hele buitenwereld. Hoe lang hebben jullie daar mee gewacht?? Ik kan het denk ik niet tot 12 weken wachten hoor, ik kan het wel van de daken af schreeuwen!! Dat is een goed teken toch?

ok bedankt dat ik ff mijn ei kwijt kon!
en geniet van jullie zwangerschap!

Groetjes leonie
 
Hallo alle zwngere vrouwen met dit probleem,
Heel herkenbaar dit,
Ik ben 1 juni bevallen van mijn eerste kindje. De eerste 3 maanden had ik ook echt geen eetlust, werd ik al misselijk bij de gedachte dat ik moest eten. Maar ineens van de een op de andere dag was dat over. Na 3 a 4 maanden. Daarna at ik niet maar vrat ik. Ik heb alle schade ingehaald :D Maar vettigheid zoals friet en frikadellen kon ik heel mijn zwangerschap niet zien. Ik was daardoor ook erg moe en slap. Overgeven heb ik gelukkig niet gedaan.
Maak jullie maar niet te druk, hopelijk is het ook bij jullie rond de 3 a 4 maanden beter!

Succes allemaal.
 
Ja ik herken mezelf er ook in....

vanaf zw week 4 heb ik al geen honger terwijl ik altijd gek op eten ben dus nu probeer ik lekker te koken zodat ik toch wat eet!

Groetjes ssuss
6 wk zw
 
Ik heb ook weinig eetlust, vooral brood staat mij tegen! Ik heb heel veel soorten toetjes gekocht, zoals kleine danoontjes. Die zijn best lekker. Je kunt beter de hele dag door kleine hoeveelheden eten. Ik heb de hele dag een honger gevoel maar nergens trek in, stom eigenlijk he. Maar als je   elke keer een klein beetje eet dan stimuleer je je maag en darmen, en ben je ook niet zo snel misselijk.

Nou succes!!!!
 
Voor BINDI...

het lijkt mijn tekst wel wat jij er allemaal hebt neergezet.
Echt waar.. Ik heb precies het zelfde.

Brood vind ik helemaal niet meer lekker. Maar als ik geen brood eet, kom ik niet van dat honger gevoel af.. Dus dat is wel lastig. Maar ik eet biscuitjes, of fruit.. Er moet iets in me maag komen, anders krijg ik hoofdpijn of brandend maagzuur.

Leuk je reactie!
 
ulghh, herken dit maar al te goed ..

Ben morgen precies 12 weken zwanger & sinds de 8e week van mijn zwangershap werd het steeds minder

( tuurlijk eet ik wel wat omdat het moet ) vaak maar 2 stukes fruit ofzo en savonds wel gewoon m'n groentte's.

Ik ben in die 4 weken ook 3kilo afgevallen.

Ik hoop ook dat k snel weer mn eetlust terug krijg want ik hou nou eenmaal van eten haha ! ☺
 
Hoi allemaal!

Vanaf week 6 ongeveer begon ik al geen eetlust te hebben en het werd alleen maar meer hoe verder ik in de zwangerschap kwam.. Op een gegeven moment lustte ik geen ui, knoflook, zoetigheid(!), koffie en sterk gekruid voedsel meer en eigenlijk gewoon het liefst helemaal niks at! Terwijl ik voorheen al deze dingen juist heel lekker vind! Maar dit komt ook doordat ik heel veel last had van boeren en al dat eten boerde ik dan de hele dag uit... Ik werd er misselijk van. Fruit en groenten kan ik gelukkig wel eten.

Ik ben nu 15 weken en voel dat het elke dag beter gaat en soms heb ik zelfs plots zin in ijs! Kruiden en bovenstaande laat ik nog steeds wel staan maar dat is meer door angst voor de misselijkheid dat ik er van kreeg. Maar al met al: ik geloof wel dat het steeds beter wordt, en dan kunnen we lekker gaan genieten van onze baby :)
 
Terug
Bovenaan