Ik heb het allemaal nog eens nagerekend en ik heb echt geen geld meer over voor geboortekaartjes :-( Ik had nog wel zo'n leuk kaartje gemaakt, maarja. Mijn ex schoonmoeder stuurt me nu uit amerika van die voorgedrukte vellen waarbij je alleen de naam en gewicht enzo met pen hoeft in te vullen. Is niet zo heel leuk als een echt geboortekaartje, maar anders is het wel (en het is gratis omdat zij ze betaald).
Kraambedankjes heb ik ook maar geschrapt want ook dat kan er niet vanaf maar op zich vind ik dat minder erg.
't is wat met de financien, een geluk heb ik wel, ik heb genoeg kleding voor allebei de kinderen tot volgend jaar, dus het aankomend kindergeld kan ik gebruiken voor het betalen van de kraamzorg.
Kraambedankjes heb ik ook maar geschrapt want ook dat kan er niet vanaf maar op zich vind ik dat minder erg.
't is wat met de financien, een geluk heb ik wel, ik heb genoeg kleding voor allebei de kinderen tot volgend jaar, dus het aankomend kindergeld kan ik gebruiken voor het betalen van de kraamzorg.