geen geboortekaartjes :-(

echt super leuk om te zien dat vrijwel onbekenden gewoon elkaar willen helpen.
Volgende keer als mensen gaan zeuren over Nederland en dat iedereen op zichzelf gericht is dan heb ik nog wat te vertellen!

Wat mooi om zo te horen zeg, dat via deze site anderen geholpen kunnen worden. Ik heb helaas niks voor je, omdat dit ons eerste kindje is en ondanks dat wij wel geld hebben (niet overdreven veel hoor, maar we kunnen prima rondkomen zo) maken wij ook wel gebruik van spullen die we gekregen hebben van familie (zussen ed die de kids nu groot hebben).

Ik vind dat reuze handig, en van mij hoeft echt niet alles nieuw te zijn!

Groetjes, Mirjam

Super dames.Wij hebben het ook niet breed maar kunnen ons net redden.We hebben ook veel van family gekregen en ook als kraamkadootjes.Box,wipstoel,kleertjes.speelgoed enz.Misschien een tip?Op marktplaats kun je heel veel vinden.Wel gaaf dat iedereen elkaar helpt.

Het is echt super hoe aanstekelijk dit werkt. 1 iemand bied iets aan dat inspirireert anderen weer, ik vind dat echt geweldig.

Ik heb op het moment helaas niks weg te geven, maar ik ben zelf ook zo dat ik mijn spullen weggeef als ik ze niet meer nodig heb. Het is toch altijd leuk om anderen een plezier te doen :)

idd GEWELDIG!!!!!!!

ik doe het zelf ook als ik bv iets in huis heb wat ik   niet gebruik of kleding of tierelantijntjes en wil ik echt niet meer geef ik t weg....

mn zus zegt weleens dat kun je ook op inet zetten en verkopen heb je toch weer een kleinigheidje:p maja dit is ook een makkelijke manier om er van af te komen en voelt ook wel goed....
tuurlijk alle kleine beetjes zijn welkom financieel gezien maar een glimlach op iemands gezicht is ook wat waard

liefs miranda

Terug
Bovenaan