geen geboortekaartjes :-(

@ mirandatje1985

hoi ik lees hier "illegaal" mee (ken 1 van jullie sept mama;s haha) en las dat je nog 2 kruiken zoekt onder andere. Ik heb er nog wel 2 voor je, zijn nog helemaal prima alleen moet je de kruikenzakken even wassen. Toen wij onze oudste dochter kregen woonden we bij mijn schoonouders in en zaten we in de schulden (cadeautje van mijn ouders die op mijn naam ruim geleefd hebben) nu zitten wij eindelijk "goed" en vind ik het prettig als ik iemand kan helpen. Dus heb je er belangstelling bij dan zie ik graag een mailtje tegemoet.

juni2005babies(@) hotmail.com (ff cryptisch ivm spam)
groetjes Chislaine

Hoi Miranda,

Mag ik vragen hoe oud je zoontje is ?
Ik breng vaak kleding naar stichting Polen, maar als ik jou verhaal zo lees (En ik volg het al een tijdje) kan ik beter ook eens aan jou denken. Dus als je even de leeftijd en de nu maatkleding zegt kan ik even kijken of er nog iets voor jou tussen zit en kunnen we altijd even kijken of je voor hem ook iets wilt hebben..

Groetjes Jolanda

goh ik word er echt helemaal stil van al die lieve gebaren van jullie :)

Mijn zoontje word nu 3, hij zit nu ongeveer in maat 104. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zijn wintergarderobe zo ongeveer bij elkaar heb. Het enige wat hij nog moet is een winterjas en die mag best in 110/116 zijn en eventueel een paar wat dikkere truien in maat 104. Verder ben ik wel voorzien op het moment geloof ik. Ik weet niet of je toevallig nog een winterjas en truien hebt in die maat ongeveer?

quote: chislaine reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 17:03:29'));

@ mirandatje1985

hoi ik lees hier "illegaal" mee (ken 1 van jullie sept mama;s haha) en las dat je nog 2 kruiken zoekt onder andere. Ik heb er nog wel 2 voor je, zijn nog helemaal prima alleen moet je de kruikenzakken even wassen. Toen wij onze oudste dochter kregen woonden we bij mijn schoonouders in en zaten we in de schulden (cadeautje van mijn ouders die op mijn naam ruim geleefd hebben) nu zitten wij eindelijk "goed" en vind ik het prettig als ik iemand kan helpen. Dus heb je er belangstelling bij dan zie ik graag een mailtje tegemoet.

juni2005babies(@) hotmail.com (ff cryptisch ivm spam)
groetjes Chislaine

vind het echt superlief en echt bedankt voor het aanbod! toevallig komt vandaag een neefje van mn vriend aan met 2 kruiken ( had zn moeder nog ) en die vroeg zich af of ik di ekon gebruiken haha   maar vind het superlief dat je aan me denkt!

heb t uwv ook gebeld en ze gaan een nieuwe berekening maken want ze waren mn ww vergeten mee te tellen   dit gaan ze nu doen en dan moet ik van die andere berekening van 12,76 dagloon zelf bezwaar aan tekenen omdat dat berekent is over 1 maand voor mn verlof en ik in die maand ma 9 uur heb gewerkt vanwege vakantie :p dus ben benieuwd hoe t nu allemaal gaat en hoe hoog t dan is zal geen vetpot zijn maar meer als die 240 ( ze zei dat t per week 63,80 bruto was) dus ga ik even uit van 60 per week)   en alle kleine beetjes helpen...:p

in ieder geval bedankt voor je aanbod!

liefs miranda
35wk, 2dag

haha dacht al ik een zoontje?????????? waar dan?????? haha toen las ik je volgende berichtje pas... :p

quote: Jorick reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 22:20:20'));

Hoi Miranda,

Mag ik vragen hoe oud je zoontje is ?
Ik breng vaak kleding naar stichting Polen, maar als ik jou verhaal zo lees (En ik volg het al een tijdje) kan ik beter ook eens aan jou denken. Dus als je even de leeftijd en de nu maatkleding zegt kan ik even kijken of er nog iets voor jou tussen zit en kunnen we altijd even kijken of je voor hem ook iets wilt hebben..

Groetjes Jolanda

Ja foutje, toen ik het schreef dacht ik al oeps en toch nog plaatsen.
Maar uhm Mommy mijn oudste zit ook in 104 maar ik krijg vaak kleding van mensen en dus kan daar wat tussen zitten wat  wel goed is. Dus geef je in ieder geval even mijn email kun je me misschien even je voorkeuren uitspreken hoe de kleding moet zijn (kleur enz...) Misschien komt er in de toekomst toch iets wat niet mijn smaak is maar waar jij heel blij mee zult zijn.

Mijn email is : JolandaPol_60@hotmail.com
Kun je me even persoonlijk mailen.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan