quote: chislaine reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 17:03:29&apos

);
@ mirandatje1985
hoi ik lees hier "illegaal" mee (ken 1 van jullie sept mama;s haha) en las dat je nog 2 kruiken zoekt onder andere. Ik heb er nog wel 2 voor je, zijn nog helemaal prima alleen moet je de kruikenzakken even wassen. Toen wij onze oudste dochter kregen woonden we bij mijn schoonouders in en zaten we in de schulden (cadeautje van mijn ouders die op mijn naam ruim geleefd hebben) nu zitten wij eindelijk "goed" en vind ik het prettig als ik iemand kan helpen. Dus heb je er belangstelling bij dan zie ik graag een mailtje tegemoet.
juni2005babies(@) hotmail.com (ff cryptisch ivm spam)
groetjes Chislaine
vind het echt superlief en echt bedankt voor het aanbod! toevallig komt vandaag een neefje van mn vriend aan met 2 kruiken ( had zn moeder nog ) en die vroeg zich af of ik di ekon gebruiken haha maar vind het superlief dat je aan me denkt!
heb t uwv ook gebeld en ze gaan een nieuwe berekening maken want ze waren mn ww vergeten mee te tellen dit gaan ze nu doen en dan moet ik van die andere berekening van 12,76 dagloon zelf bezwaar aan tekenen omdat dat berekent is over 1 maand voor mn verlof en ik in die maand ma 9 uur heb gewerkt vanwege vakantie

dus ben benieuwd hoe t nu allemaal gaat en hoe hoog t dan is zal geen vetpot zijn maar meer als die 240 ( ze zei dat t per week 63,80 bruto was) dus ga ik even uit van 60 per week) en alle kleine beetjes helpen...
in ieder geval bedankt voor je aanbod!
liefs miranda
35wk, 2dag