geen goed nieuws!

wat verschrikkelijk voor je...
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent.
En je moet jezelf niets verwijten, net wat de anderen zeggen, jou lichaam heeft het juist goed gedaan.

Liefs Eva

Hè, meis vreselijk! Wens je heel veel sterkte toe.
En je hebt écht niet gefaald hoor!
liefs, daantje

Hoi,hoi,

Wat erg voor je meis ik weet uit eigen ervaring hoe kl*te het is en je gevoel herken ik helemaal. Twijfel niet aan jezelf je lijf stoot het niets voor niets af maar daar mag je best verdrietig om zijn, een miskraam hakt er gewoon in. Probeer vertrouwen in je lijf te hebben hoe moeilijk dat nu ook zal zijn, in 2005 heb ik een miskraam gehad die zo heftig was dat ik met spoed gecuretteerd moest worden en in november 2006 heb ik een kerngezonde zoon op de wereld gezet! Het komt goed meisje vertrouw erop!

Liefs,

Puk

sterkte iris!

ik ben nu 7 weken en 2 dagen. ik vind het vreselijk spannend allemnaal. als ik dan jou verhaal lees, dan weet ik weer dat het niet vanzelfsprekend is dat alles goed gaat.

ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt!
veel liefs Carina

o wat ontzettend erg voor je! Heb alleen niet het gevoel dat jij gefaald hebt! Dat is absoluut niet zo.
Jij kunt er echt niets aandoen!!

Probeer dat echt voor ogen te houden.

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van deze enorme teleurstelling.

gr mama van MD

Vreselijk voor je! Ik weet hoe je je voelt, ik heb twee missed abortions achter elkaar meegemaakt. Ik dacht persoonlijk altijd dat als het niet bloedt, alles goed is. Had er nooit bij stil gestaan dat ze zouden zeggen, ook bij 8 weken, dat het vruchtje maar 5 weken geworden is. Achteraf gezien erg dom, want nu hoor en lees je het overal.  Ik heb er veel verdriet en onzekerheid door gehad. Ze zeggen dat dit in de meeste gevallen pure pech is en dat het een aanlegfout is. Ik heb beide keren een spontane miskraam afgewacht na het nieuws. De eerste keer kwam het na 4 dagen en de tweede keer duurde het nog bijna drie weken. Ik wens je veel sterkte!

Oh meid, wat erg!! Wat voel je je dan in de steek gelaten door je lichaam hé? Helaas weet ik wat je voelt. Bij mij voelde het ook als falen terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Heel veel sterkte de komende tijd hoor!
Liefs Tara

Oh meid, wat erg!! Wat voel je je dan in de steek gelaten door je lichaam hé? Helaas weet ik wat je voelt. Bij mij voelde het ook als falen terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is. Heel veel sterkte de komende tijd hoor!
Liefs Tara

Terug
Bovenaan