geen goed nieuws!

nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties,
ik voel me zo kl*te, je verwacht een mooi kindje te zien met een kloppend hartje en je ziet niks, dat doet zo'n pijn..
mischien vinden jullie me een zeikerd of aanstellerd, maar och meiden wat ben ik blij dat ik mijn ahrt kan luchten bij jullie!!

Liefs

Hoi Iris,

Inderdaad ontzettend erg voor je dat het mis is gegaan.
Ik heb vorig jaar oktober een missed abortion gehad. Voor mij was de klap iets minder groot omdat ik vanaf het begin van die zwangerschap er al geen goed gevoel bij had.
Bij mij konden ze duidelijk zien dat het niet goed was omdat het vruchtzakje niet mooi rond was.
Ik heb toen ook een curretage gehad en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Je weet dat het allemaal voorbij is als je het ziekenhuis uitloopt. Je kunt het hoofdstuk dan ook afsluiten.
Ik ben na mijn curretage meteen weer zwanger geworden en ik ben inmiddels 34 weken op weg.

Het is heel vervelend om zoiets mee te maken maar je hoeft jezelf niets kwalijk te nemen. Je hebt niets kunnen doen om dit te voorkomen en weet dat je echt niet de enige bent. De gynaecoloog vertelde mij dat je in je vruchtbare periode een kans van 1 op 5 hebt dat het misgaat. Het zegt verder ook nog niets over je vruchtbaarheid of zo. Dus houd vertrouwen in je lichaam en kijk gewoon weer de toekomst in als je daar klaar voor bent.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes,
Maike

Je bent natuurlijk absoluut geen zeikerd of aanstellerd maar je bent intens verdrietig omdat je van die roze wolk af bent gegooid. Nou daar mag je best even flink verdrietig over zijn hoor. Gooi het er hier maar even lekker uit, daar zijn we voor en het lucht jou misschien een beetje op. Veel sterkte in het ziekenhuis woensdag!

ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk klote voelt, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen

liefs kim

hoi
wat ontzettend erg voor je
maar je moet niet denken dat je gefaald hebt want dat is echt niet zo .
ik wens je heel erg veel sterkte
groetjes angela

Hé Futuremummy,

Ik herinner me jou nog van het zwanger worden - forum.
Toen was je nog zo blij toen je zwanger bleek.

Ik schrok dan ook toen ik jouw berichtje las.
Wat ontzettend kl*te voor je zeg!
Ik wens je veel sterkte toe as woensdag en ik hoop dat je het verlies, wanneer de tijd er rijp voor is, een goed plekje kunt geven.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Iris,

Wat vervelend voor jullie zeg.
En je bent echt geen zeikerd hoor, je verheugd je om je kindje te zien en als er dan iets is dan is dat gewoon erg K.

Veel sterkte woensdag.

Griebelbaby

lieve futuremummy..

wat vind ik dit erg voor je zeg.... er word hier aan je gedacht...

dikke knuffel van lievebeestje

Terug
Bovenaan