geen goed nieuws!

he meissie  

ik heb hetzelfde meegemaakt. zou 8 wk zijn maar was niet ouder dan 5/6 wk
moest 2 wk later terugkomen als het niet afgestoten zou zijn.
toen weer een echo gemaakt en er zat leven in!!!! Ben nu imiddels 21 wk zwanger
Wil je geen valse hoop geven, maar mijn ervaring delen. Ik weet wat voor verdriet je meemaakt, ik had geen hoop meer

sterkte

xx Puckylief

Lieve meid,

Dit is zeer zwaar te verhapstukken. Zoals de meiden hier al aangegeven, je hebt niet gefaald. Maar ik kan me dat gevoeld heel goed voorstellen.

Wij hebben ons kindje moeten afgeven bij een zwangerschapsduur van 22,6 wken en ook toen had ik het gevoel dat het aan ons lag, wij hadden gefaald. Maar het is de natuur die zijn gang gaat, en dat is soms heel hard.

Veel sterkte
liefs
talke

hey lieve meiden,
bedankt voor jullie hartverwarmende reacties, ik weet gewoon neit wat ik moet doen, alles staat op ze kop in mijn hoofd, ik ben zo onrustig en weet niet waar ik het zoeken moet..
woensdag moet ik voor de curretage, alles voelt zo vreemd omdat ik me gewoon zwanger voel!! misselijk pijnlijke borsten die zelfs al 2 cupmaten groter zijn,
je haalt je van alles in je hoofd..
en dan haal ik mezelf weer dingen in me hoofd, want de echo met 5w4d konden ze helemaal niks zien.. en nu met 8 weken zien ze een vruchtzakje van 5 weken.. dus mischien ben ik veel korter zwanger, maar dat kan ook weer niet want ik heb 4enhalve week geleden postitief getest, dus ik weet het allemaal niet meer,
ene kant hoop ik zo als ik woensdag voor de curretage moet dat ze toch iets zien in het vruchtzakje en dat ik gewoon korter ben, terwijl mijn verstand zegt dat dat niet kan..

Liefs Iris

quote: puckylief reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2007 22:04:54'));

he meissie  

ik heb hetzelfde meegemaakt. zou 8 wk zijn maar was niet ouder dan 5/6 wk
moest 2 wk later terugkomen als het niet afgestoten zou zijn.
toen weer een echo gemaakt en er zat leven in!!!! Ben nu imiddels 21 wk zwanger
Wil je geen valse hoop geven, maar mijn ervaring delen. Ik weet wat voor verdriet je meemaakt, ik had geen hoop meer

sterkte

xx Puckylief

Maar zagen ze bij jou wel iets in het vruchtzakje zitten toen??
en hoelang daarvoor had je getest???

Liefs Iris

Hoi Iris,

Ik lees net tot mijn grote schrik van je beebje, ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe de komende tijd!!!

Mijn huisarts zei tegen ons als er iets in de eerste 14 weken iets mis gaat dan heeft dat een reden er klopte iets niet, er functioneerde iets niet (hart, longen, enz.)  en dat heeft niks met jou te maken maar met de 'vrucht'. Het is heel nuchter bekeken, ik weet het. Het troost ook niet, maar misschien helpt het bij je gevoel van gefaald hebben, want dat heb je beslist niet!!! Ga niet twijfelen aan jezelf meis!!!!

Nogmaals heel veel sterkte beide!!!

Liefs Lientje

Hoi Iris,

Wat ontzettend verdrietig !!!
Heel veel sterkte !

Sophie

Terug
Bovenaan