Geen hartslag meer bij 23 weken

Wat ontzettend verdrietig voor jullie! Wij hebben ons zoontje verloren bij 23 weken weken zwangerschap. Het is inmiddels ruim 4 jaar geleden en wij hebben intussen 2 hele mooie gezonde dochters gekregen, waar wij oh zo dankbaar voor zijn. Met tijden is het verdriet nu nog steeds heel intens maar ik kan oprecht zeggen dat wij inmiddels gelukkig zijn. Wij denken heel vaak aan ons zoontje en hij is ook onderdeel van ons gezin. 
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen, neem je tijd om dit verdriet toe te laten en het uiteindelijk een plekje in je leven te geven! Ik weet helaas uit ervaring dat dit nu nog niet voor te stellen is maar er komt een moment dat je dat kan. 

Verschrikkelijk voor jullie om dit mee te maken, hier zijn geen woorden voor.
Ik wil je ook ontzettend veel kracht en sterkte toewensen voor morgen en de aankomende tijd. 

Wat een ontzettend triest bericht. Pfff krijg er helemaal rillingen van... heb zelf een ventje in mijn buik van bijna 19 weken en kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen.
Neem vooral de tijd! Ook morgen. Het is hier boven al vaker gezegd, maar laat het op je af komen en probeer ondanks alles toch even te genieten van hem. Je hebt een zoon! En dat zal je altijd houden...

Terug
Bovenaan