Geen ritme

hallo Dames,

Mag ik jullie mijn complimenten geven!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super zijn jullie.

Het kan dus toch he , normaal antwoord geven en een normaal weerwoord.

De rede waarom ik dat zeg is omdat ik Fritz een vraag zie stellen die ik eerder ook al op het forum heb gesteld , ik hield mijn hart al vast vor de reacties die zouden komen. Maar de botte en gepikeerde reactie bleven uit. Er werd om een normalie manier reactie gegeven om haar   vraag.
Ik werd toen echt belaagt met 'bemoei je met je eigen zaken' enz. , en kreeg echt steigerende dames tegen me in. Terwijl ik eigenlijk de boodschap door wou geven dat het allemaal met de tijd wel zou verranderen en dat alles op zijn pootjes terecht komt, maar dit werd me niet   met dank afgenomen helaas.

Maar hier kan het dus wel, TOP ZOMER MAMA"S

sorry voor de ondebreking in de topic, maar moest toch even mijn complimenten geven.

Liefs denise

Hallo Denise,

Bedankt voor je leuke reaktie! Wou ik toch even kwijt...

Groetjes Chantal

Mijn dochter kwam vanaf dag 1 om 3 uur 's nachts en weigerde dan om nog te gaan slapen, ze was dan continu aan het feesten en huilen, ik ruste dan ook vanaf 3 uur 's nachts niet meer, terwijl ik om 0.00u voor het laatst aan het voeden was... Toen ben ik (heel qliché) gaan inbakeren en een week later sliep ze door, misschien puur toeval hoor, maar ik weet wel dat ze heeeeeel onrustig was met drinken en in haar bedje, zodat ze zich telkens wakker hield met haar handjes in haar gezicht, ook wil ze het lekker warm hebben en in een doek onder een dekentje is het lekker warm en ze slaapt er heerlijk door, ik doe het alleen 's nachts, zodat ze dan haar rust pakt en overdag hou ik de regelmaat aan en ze heeft het al over genomen nu in week 8 komt ze netjes tussen de 3 en 3,5 uur overdag en neemt haar laatste voeding om 21.00u waarna ze gaat huilen van de moeheid en heerlijk gaat slapen weer..

Nogmaals, het kan allemaal toeval zijn en ik ben ongetwijfeld een enorme bofkont, maar het valt altijd te proberen natuurlijk!!

Terug
Bovenaan