Het is zeker niet raar om je zo te voelen. Het is wel heeeel goed dat je het hardop aangeeft en om advies vraagt! Ik heb een paar tips die je in een snelle test kunt uitvoeren en anders zou ik inderdaad ook 1 osteopaat afspraak maken. Dat kan nooit kwaad. Hoewel het de eerste weken echt bijna ALTIJD te wijten is aan darmkrampjes omdat de darmen de eerste 3/4 maanden nog moeten volgroeien. Vandaar ook dat velen roepen dqt het ineens veranderde....bij flesvoeding is het een kwestie van het water eerst afkoken zodat de kalk eruit gaat en dan een beetje slappe Annique thee (cafeïne vrij) van de gezondheidswinkel ervan maken. gewoon grote kan en daar dan steeds de flesjes van maken. Dit kan dan vanaf 4 maanden weer stoppen. Is zo’n oma’s trucje. Verder bekijken dat je kindje niet te warm/koud heeft en teveel prikkels eventueel kan ook een no-go zijn. Ze moeten wel nog leren om die 45 min slaapsessies aan elkaar te plakken zoals wij dat al kunnen. Zoek maar eens op online, is heel normaal.
Als laatste tip verwijs ik je naar onze 2de reddingsmiddel: de Dunstan baby-taal. Daar word precies beschreven wat elk huilgeluid van je newborn eigenlijk aangeeft. Ik weet niet hoe maar hier klopte het echt! Vooral een hart onder de riem wil ik je geven en even doorbijten ?? voor je het weet word het makkelijker iets te herkennen en kun je eindelijk echt gaan hechten. Hoewel je ze later alsnog vaak achter het behang wilt plakken hoor ??
Als laatste tip verwijs ik je naar onze 2de reddingsmiddel: de Dunstan baby-taal. Daar word precies beschreven wat elk huilgeluid van je newborn eigenlijk aangeeft. Ik weet niet hoe maar hier klopte het echt! Vooral een hart onder de riem wil ik je geven en even doorbijten ?? voor je het weet word het makkelijker iets te herkennen en kun je eindelijk echt gaan hechten. Hoewel je ze later alsnog vaak achter het behang wilt plakken hoor ??