gelijk weer proberen of beter van niet??

hee Faytje!!

jaaaaaaaaaaaa was geweldig hoor!!! ze kon nog niks zien hartje ofzo daarvoor ben ik echt nog te vroeg maar wel al vruchtzakje en die zit op de juiste plek!!!!heeeeeeeerlijk valt echt spanning van me af...blijft natuurlijk spannend of het hartje gaat kloppen maar daar ga ik wel vanuit. was gewoon bang dat ik een BBZ had ofzo door al die erge buikkrampen maar niet dus pffffffffffffffff was meteen hardstikke moe doordat de spanning wegviel he!!!! maar echt toppie hoor, heb ook fotootje en over 3 weken mag ik weer komen en dan zie ik echt meer!!! ben benieuwd!!!

bedankt voor je reactie hoor erg lief dat je aan me denkt!!!

liefs sweety

he sweety,

echt helemaal super voor je!! van harte gefeliciteerd !!!!
nu wel weer 3 weken wachten voor je echt het vruchtje en het hartje kan zien... waarom moet het allemaal zo lang duren he?? ha ha
kon de gyn. ook zeggen hoe ver je nu precies bent??
echt fijn dat je zulk goed nieuws hebt.... ik krijg ook weer helemaal hoop van jou verhaal en ook wij gaan er gewoon direct weer voor en dan zien we wel...

wel heb ik ineens nog weer een vraag over die testen ( ha ha ik zie jou nu echt even als de ervaren persoon hierin )
ik heb namelijk nu nog steeds bloed verlies ( weliswaar maar een piep klein beetje en bruin bloed, maar toch... )
is het zo dat zolang je bloedverlies hebt je absoluut geen eisprong hebt of heeft dat er niks mee te maken...
kan het zo zijn dat ik volgende week nog steeds bruin bloed verlies, maar toch ook al mijn eisprong heb bijvoorbeeld???
want als ik geen eisprong zal hebben zolang ik nog bloed hoef ik denk ik ook niet volgende week al te beginnen met die testen en misschien dat mijn gyn. zei dat hij dacht dat ik over ongeveer 3 weken mij ei heb omdat ik nog steeds bloedverlies ofzo...!!
Heb jij hier enig idee van/over????
ik wil namelijk ook die clear bleu testen gaan doen, maar het wordt vrij duur als ik straks 3 van die doosjes moet gaan kopen omdat ik veel en veels te vroeg begonnen ben.. snap je... dus ik moet het wel goed uitkienen wanneer ik daar mee begin..

Nou slaap lekker... dat zal wel lukken na zulk goed nieuws denk ik zo en ik wacht je reaktie weer af.

groetjes van mij.

Faytje,

mag ik zo brij zijn om jouw vraag te beantwoorden. In principe als je nog wat restjes bloed verliest dan kan er wel al weer een eisprong zijn, dat bloed kan bijv. meekomen met de cervixslijm. Verlies je nog helderrood bloed dan kan dat misschien ook wel, maar dan is het onverstandig om gemeenschap te hebben.

Succes
Miep

hee meissie,

zoals Miep 34 zegt klopt idd, je kunt ondanks dat je bloed verlies hebt al gewoon een eisprong krijgen hoor!! dus ff goed uitrekenen wanneer je gaat testen! en idd ze zijn erg duur dus....maar weken perfect hahaahha.

ja ik ben 2 dagen langer zwanger dan ik dacht. ben op 29 maart uitgerekend ipv 31 maart. maakt ook niet uit he tis maar een richt datum nietwaar? over 3 weken weten we weer meer hihihih.

liefs sweety

Hoi sweety en miep en andere die dit lezen natuurlijk,

heel erg bedankt voor de reakties... ennuh... ik ga hier flink aan het testen en hoop dan binnen enkele weken met goed nieuws te kunnen komen.... zou leuk zijn!!
ga dus toch maar gewoon vanaf dag 14 na het eerste bloedverlies beginnen met de testen, dat is volgens mij al over een paar dagen ( even goed uitrekenen )....

en sweety... ik ben echt blij voor je en hoop binnenkort weer met je te kunnen kletsen op dit forum over 'onze''   zwangerschappen... zou leuk zijn.
o en 2 dagen langer.. is toch weer 2 dagen.. ha ha mooi meegenomen..
voel je je verder goed trouwens?? of ben je erg moe ( dat was ik namelijk heel extreem nu deze afgelopen zwangerschap, terwijl ik dat met de eerste zwangerschap helemaal niet had.. )
is dit trouwens je eerste kindje of heb je al een of meerdere kindjes???

Nou heel veel sterkte iedereen weer en ik hou jullie op de hoogte hoe het hier gaat met   testen en klussen.... hi hi.

groetjes van mij

haaaaaaaaaaaaaiiii

Nope heb nergens geen last van...niet moe, niet extra plassen, geen zere borsten NIKS...alleen maar krampen, das wel vervelend maar that's all!!! terwijl ik dus juist de vorige zw heeeeeeeeel moe was enz. en nu dus niks...tis toch nooit goed he hahahah heb je geen klachten dan maak je je zorgen omdat je geen klachten hebt, en heb je teveel klachten dan maak je je zorgen of het wel goed zit hahahaha echt heel erg.

Tis ons eerste kruimeltje...erg veel zin in. Ben 30 en al wel 2 keer tante!! Mijn zus is alleen wel van een dood kindje bevallen 2 weken voor de uitgerekende datum, dat was erg triest en heel erg verdrietig...mischien dat ik daarom nu wat nuchterder ben geworden...we zien wel en tis echt een godswonder een gezond kindje nietwaar? Nu heeft ze 2 gezonde kids!

en bij jullie? al kindjes of ook de eerste?? heb een nieuwe banner, vind hem erg tof!

liefs sweety

He sweety,

Ik wil ook zo'n banner!!!!!! hihi hij is inderdaad tof en ik hoop er binnenkort ook zo een te hebben ......

ik heb al een prachtige dochter van bijna 20 maanden en nu willen we graag een broertje of een zusje voor haar...
van mijn dochter was ik meteen zwanger en is alles verder erg goed gelopen... ik heb bij haar ook helemaal nergens last van gehad, wel een heel klein beetje moe is het begin en rugpijn aan het eind, maar verder niks geen kwalen.
nu de afgelopen keer ( de miskraam dus ) was het echt vreselijk...ik voelde me echt niet goed... ik was niet gewoon dood moe, maar echt uitgeput, gelijk 's morgens als ik uit bed kwam al, ik was vreselijk misselijk, kon bijna niks meer eten, als ik aan eten dacht werd ik al niet goed... nu denk ik dat het allemaal misschien zo extreem was omdat het niet goed zat... misschien dat het je lichaam nog meer energie kost als het niet goed blijkt te zijn ofzo...

nou ja we zullen we zien hoe ik me tijdens een eventuele volgende zwangerschap zal voelen.... ik hoop wel dat ik er dan een beetje van kan genieten, ik lees op internet zoveel verhalen van vrouwen die 2 of zelf meerdere miskramen achter elkaar hebben gehad, dat ik wel heel bang zal zijn denk ik..
maar goed, ik moet positief blijven denken.
9 AUG. begin ik met testen heb ik besloten en hoop dat ik heel snel mij ei heb ( ohhh het wordt gewoon een soort obsessie als je niet uit kijkt he?? ) en dan begint het afwachten weer... hi hi...

ik hou je op de hoogte.. jij mij ook??? want ik ben heel benieuwd hoe je zwangerschap verder verloopt en hoe je echo zal zijn over 3 weken...

groetjes van mij

Terug
Bovenaan