gelijk weer proberen of beter van niet??

quote: Faytje04 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2006 22:16:56'));

Hoi Miep,

jeetje mina, je zult het wel druk hebben.... ha ha maar wel heel erg gezellig zoveel kindjes...
en je meiden zullen je wel al goed helpen of niet?? dat is het voordeel dat ze al ietsje ouder zijn.
vind je het niet zwaar als ze zo dicht op elkaar zitten??
mijn dochter is nu 20 maanden en nu heb ik het gevoel er echt aan toe te zijn om voor een tweede te gaan, maar dat gevoel heb ik eerder niet gehad.
ik had aan mijn kleine dondersteen echt mijn handen vol en doordat ze de enige is heb ik wel alle tijd en aandacht helemaal alleen voor haar, wat ik ook wel heel erg belangrijk vind.
nu wordt ze iets groter en kan ze al een hoop dingen zelf en vind ik het wel tijd voor een broertje of een zusje...
ben ook erg benieuwd of het ons snel weer gaat lukken, zou leuk zijn...

wanneer moet je voor een echo?? hoe ver denk je zelf dat je bent??
ben erg benieuwd... laat je het even weten als je geweest bent??
heel veel sterkte met de zwangerschap en met al je kindjes natuurlijk.

groetjes sanne

Hoi Sanne,

effies paar daagjes wezen kamperen, en nu zijn we weer thuis.
Wat de drukte betreft, het is zo druk als je het zelf maakt. Ik heb het idee dat ik behoorlijk relaxed ben geworden sinds ik kinderen heb. Deze derde erbij gaat me echt heel makkelijk af, ik zat zo in een lekker ritme, en straks is het natuurlijk wel weer even een tropenjaartje met twee vand ie ukkies, maar ik ga er maar even vanuit dat ik het niet alleen hoef te doen.

Ik heb wel een paar jaren de zorg voor de oudste twee in mijn uppie gehad, en dat ging ook allemaal goed. Je moet even je draai vinden en je op bepaalde dingen instellen. Gelukkig snappen mijn meiden dat ze even moeten wachten totdat hun broertje de fles heeft gehad of in bad is geweest, maar ze vinden het allemaal geweldig. Dus dat zit allemaal goed.

Ik hoop voorje dat jet allemaal snel weer op regel is en dat je die verdrietige periode lekker achter je kan laten.

Ik vermoed dat ik ca. 5 weken zwanger ben, dus nog heel pril. Ik heb me voorgenomen pas met 8 weken een afspraak te maken met de gynaecoloog. Dus ik zal een echo krijgen (doet de gynaecoloog zelf als ik ca. 10 weken zwanger ben. Eerder wil ik eigenlijk niet gaan. Hoop de medische toestanden een beetje los te kunnen laten. Heb bij mijn zoontje iedere twee weken een echo gehad.

Nou ja afwachten.

Hou je taai meis.

Miep

hoi,

ik heb op 17 juli j.l. een mk gehad, was 6w6d.  huisarts zei dat het geen enkel probleem was om het meteen weer te proberen, maar daar moest ik  op dat moment  nog ff niet aan denken. paar uur later dacht ik: ik heb nu ervaren hoe het is om zwanger te zijn, IK WIL MEER!!!!!!!!! ;)

2 weken erna m'n eisprong gehad en afgelopen maandag zou ik dan eigenlijk ongesteld moeten worden maar (gelukkig) ik ben al een paar dagen over tijd en ik heb ook weer zwangerschapstekenen!
ik ga zaterdagochtend testen en hoop dat er dan een paar dikke vette strepen te zien zijn!

groetjes,
debby

hoihoi

zelf wilde ik het na mijn 1e miskraam gelijk weer proberen
volgens de gynacologe kon dat als je weer normaal ongesteld was
maar door de lichamelijke klachten heb ik een aantal maandjes gewacht
iedereen in mijn omgeving snapte niet dat ik zo snel weer zwanger wilde worden
maar als je eenmaal weet hoe het is wil je zo graag een baby

doe waar je jezelf goed bij voelt
luister naar je lichaam

liefs soepkipje

Hoi, heb zelf 2 miskramen gehad en nu 26 weken zwanger!!!
Bij de 1e ben ik gecurreteerd, dat was echt verschrikkelijk. Ik heb wel 3 weken gebloed voor dat gebeurde. Uiteindelijk was de miskraam dus al  na 6-7 weken begonnen.  
In 1e instantie wilde ik daarna meteen weer beginnen. Maar toen zei de gynaecoloog inderdaad dat je beter even kan wachten omdat de eicel niet van goede kwaliteit is. Ik heb daar later over nagedacht, maar snap daar helemaal niets van!!! maar ja. De maand daarna had ik het even gehad, het kwam allemaal ineens bij me binnen en wilde even eerst alles op een rijtje zetten. De maand daarna hadden m'n vriend en ik ruzie!!!! Timing..... De maand daarna geprobeerd; dus vanaf 1 week voor  m'n eisprong en een dag daarna, dus vanaf dag 7 t'm dag 15. En het was raak! We waren heel blij maar ook erg bang. En ja hoor, na 5 weken weer een miskraam.
Toen hadden we zoiets van; we gaan gewoon proberen, als het lukt lukt het, anders niet. Ik ga toch na 2 miskramen niet weer een maand afwachten op een menstruatie!!! Ze kunnen me wat!! En ja hoor, heel snel daarna was ik zwanger, ik reken nu dus ook vanaf de miskraam ipv een menstruatie. En alles gaat goed!!!!!
Ik zou gewoon weer proberen als je dat wilt, tenzij je je er niet goed bij voelt en alles even eerst wilt verwerken. Doie artsen zijn er zo vaag over, dat ze het volgens mij ook niet zeker weten.

Terug
Bovenaan