gelijk weer proberen of beter van niet??

hihihihiih ja leuk is tie he...keer wat anders dan iedereen hier ahahhahaha
ja was ook heel bang in het begin omdat ik zon krampen heb dacht ik shit weer mis, maar niks dus....ook had ik veel meer klachten bij mijn eerste zw idd, heel extreem moe en idd ook echt geen tof gevoel...heeft zo moeten zijn denk ik, ik denk ook dat je lichaam harder moet werken als het niet goed is, dus denk bij jou ook zo het geval als ik het zo lees....Lukt je gewoon weer hoor let maar op, voor je het weet ben je zwanger!!!gewoon net als ik hahahaha, nee ik hoop echt dat het je snel leukt hoor en ook je eitje snel komt!!

wens je alle geluk en je kunt me altijd hier mailen reageer bijna elke dag hahahaha

veel liefs en succes en meld wel wanneer je ei eris he, ookal ben je onzeker gewoon ff mailen , dan beur ik je weer ff op!!!!

sweety ( Tessa)

Faytje,

mag ik je één advies geven?

Ga er ondanks de ovutesten vanuit dat je niet direct weer zwanger wordt. Tuurlijk het is mogelijk, maar ga er gewoon vanuitd at het niet lukt, anders is het zo'n enorme teleurstelling, en die kan je eigenlijk na een miskraamniet gebruiken.

Mocht je wel weer zwnager zijn  één dezer maanden,  dan moet je maar denken het gaat vaker goed dan fout. Lata dat je houvast zijn en blijf  positief voor de toekomst (oeps nog meer adviezen).

Maar hoe dan ook het blijft spannend. Voor mij nu oook weer.

Ons knulletje is 4 maanden, maar hiervoor ben ik met 18 weken zwangerschap  een kindje verloren. Ik heb nu 3 kids (2 meiden en een jochie) en 3 miskramen achter de rug. Nu ben ik weer zwnager en alles is mogelijk. Maar we wachten gewoona f, en we blijven inderdaad gewoon lekker nuchter.

Miep

PS: succes met testen.

Hoi hoi,

hoi MIEP:

tuurlijk mag je advies geven, graag zelfs.....
tuurlijk weet ik dat gelijk weer proberen niet weer betekend dat ik ook gelijk weer zwanger ben.... maar ik wil gewoon geen enkele kans verloren laten gaan. tenslotte heb je maar 1 kansje per maand.... dus wil ik geen maand overslaan ook de eerste niet.
die testen ga ik doen omdat ik nu gewoon geen enkel idee heb wanneer ik ongeveer mijn ei zal hebben of ongesteld zal gaan worden en met die testen hoop ik iets meer duidelijkheid te krijgen over mijn eigen lichaam...
maar ik heb goede hoop dat ik wel weer binnen een paar maandan zwanger ben aangezien het de vorige 2 keren binnen een maand raak was ( maar goed je weet het natuurlijk nooit )
zo zo al 3 kindjes en nu zwanger van een vierde... dat is nogal wat.... hihi.
je bent wel snel weer zwanger trouwens als je zoontje pas 4 maanden is, hoe oud zijn je andere 2 kinderen??
en hoe lang ben je nu zwanger??? verloopt het allemaal goed??

ik zal op dit forum blijven schrijven en hou je dus op de hoogte..

Hoi SWEETY,

bedankt voor je lieve berichtje terug.... en ik zal zeker blijven schrijven op dit forum. ik heb iegenlijk nooit eerder op zo'n soort forum gezeten, maar ik vind het wel heel erg leuk en fijn om ervaringen van andere te horen en zo het een en ander uit te wisselen.
je zit zo vaak met kleine vraagjes die je eigenlijk aan niemand kunt stellen en het is gewoon wel fijn om je verhaal kwijt te kunnen aan iemand die weet wat je mee maakt....
dus laten we elkaar op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen.....!!
ik zal je ook laten weten hoe het testen verloopt en met dikke vette letters zal ik noteren wanneer ik volgens de test mij ei heb, hahahahaha.... dan flink aan de slag en afwachten geblazen... hihi.
Nou ik ben erg benieuwd wat de komende tijd zal gaan brengen...
tot gauw.

groetjes van mij ( sanne )

quote: Faytje04 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2006 22:20:36'));

Hoi hoi,

hoi MIEP:

tuurlijk mag je advies geven, graag zelfs.....
tuurlijk weet ik dat gelijk weer proberen niet weer betekend dat ik ook gelijk weer zwanger ben.... maar ik wil gewoon geen enkele kans verloren laten gaan. tenslotte heb je maar 1 kansje per maand.... dus wil ik geen maand overslaan ook de eerste niet.
die testen ga ik doen omdat ik nu gewoon geen enkel idee heb wanneer ik ongeveer mijn ei zal hebben of ongesteld zal gaan worden en met die testen hoop ik iets meer duidelijkheid te krijgen over mijn eigen lichaam...
maar ik heb goede hoop dat ik wel weer binnen een paar maandan zwanger ben aangezien het de vorige 2 keren binnen een maand raak was ( maar goed je weet het natuurlijk nooit )
zo zo al 3 kindjes en nu zwanger van een vierde... dat is nogal wat.... hihi.
je bent wel snel weer zwanger trouwens als je zoontje pas 4 maanden is, hoe oud zijn je andere 2 kinderen??
en hoe lang ben je nu zwanger??? verloopt het allemaal goed??

ik zal op dit forum blijven schrijven en hou je dus op de hoogte..

Hoi SWEETY,

bedankt voor je lieve berichtje terug.... en ik zal zeker blijven schrijven op dit forum. ik heb iegenlijk nooit eerder op zo'n soort forum gezeten, maar ik vind het wel heel erg leuk en fijn om ervaringen van andere te horen en zo het een en ander uit te wisselen.
je zit zo vaak met kleine vraagjes die je eigenlijk aan niemand kunt stellen en het is gewoon wel fijn om je verhaal kwijt te kunnen aan iemand die weet wat je mee maakt....
dus laten we elkaar op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen.....!!
ik zal je ook laten weten hoe het testen verloopt en met dikke vette letters zal ik noteren wanneer ik volgens de test mij ei heb, hahahahaha.... dan flink aan de slag en afwachten geblazen... hihi.
Nou ik ben erg benieuwd wat de komende tijd zal gaan brengen...
tot gauw.

groetjes van mij ( sanne )

Hoi Sanne,

ik ben nog maar net zwanger, van de week getest. Hoe lang precies mag straks de echo uitmaken, want het is natuurlijk vlak na mijn zwnagerschap en ik weet niet of mijn cyclus al weer helemaal op rit was.

ik heb twee meiden, één van net 8 jaar, en een wordt over een paar maandjes 7. Al hele meiden hoor. En dan ons knulletje van 4 maanden, die dus een broetje of zusje krijgt als hij zelf net een jaar is (als alle sgoed gaat he).

Dit is mijn zevende zwnagerschap en dus gewoon weer lekker spannend.

Eén voordeel, niet veel mensen verwachten het (op mijn werk bijv. wordt het echt niet verwacht) dus het zal ook niet direct opvallen bij de heren (werk met allemaal mannen)

Meid,

ik wens je heel veel succes

Liefs
Miep

Hoi Miep,

jeetje mina, je zult het wel druk hebben.... ha ha maar wel heel erg gezellig zoveel kindjes...
en je meiden zullen je wel al goed helpen of niet?? dat is het voordeel dat ze al ietsje ouder zijn.
vind je het niet zwaar als ze zo dicht op elkaar zitten??
mijn dochter is nu 20 maanden en nu heb ik het gevoel er echt aan toe te zijn om voor een tweede te gaan, maar dat gevoel heb ik eerder niet gehad.
ik had aan mijn kleine dondersteen echt mijn handen vol en doordat ze de enige is heb ik wel alle tijd en aandacht helemaal alleen voor haar, wat ik ook wel heel erg belangrijk vind.
nu wordt ze iets groter en kan ze al een hoop dingen zelf en vind ik het wel tijd voor een broertje of een zusje...
ben ook erg benieuwd of het ons snel weer gaat lukken, zou leuk zijn...

wanneer moet je voor een echo?? hoe ver denk je zelf dat je bent??
ben erg benieuwd... laat je het even weten als je geweest bent??
heel veel sterkte met de zwangerschap en met al je kindjes natuurlijk.

groetjes sanne

Hoi hoi,

Toen ik in 2003 een miskraam kreeg raakte ik daarna meteen weer zwanger. Ik mocht toen met 6,5 week op een echo en gelukkig was alles goed en ben ik later bevallen van een prachtige dochter. Ik hoorde toen alleen van de echoscopiste dat de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap veel groter is als je dirkt na een miskraam zwanger wordt.

Ik heb deze week waarschijnlijk weer een miskraam gehad (morgen heb ik de echo) en ik wil ook wel weer heel graag zwanger worden, maar ik ga het dus wel allemaal extra goed navragen.

Groetjes Joyce

Hoi hoi,

Ik heb net nog met de vk gesproeken en zij zegt dat er geen bezwaren zijn tegen het gelijk weer zwanger raken na een miskraam. Als je gelijk weer zwanger wordt is jouw lichaam er blijkbaar alweer klaar voor.

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,

bedankt voor je reaktie en het navragen, stelt me toch weer gerust, want de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wil ik natuurlijk niet vergroten!!
mijn eigen gyn. vertelde mij dat ik gerust gelijk weer zwanger kon worden, dat alleen de kans op nog een miskraam wel heel ietsje groter is geworden nu ik al een miskraam gehad heb...

zelf had ik het idee dat ik afgelopen zondag of maandag mijn ei gehad heb ( en heb dus ook flink geklust ) maar nu heb ik sinds een paar uur, vervelende stekende pijn rechts helemaal onderin mijn rug.. dus nu weet ik niet wat dit nu weer is... nu pas mijn ei??? of is dit weer iets anders?? geen idee, ik wordt er gek van, voel van alles en nog wat en weet maar niet hoe en wat...
ik denk dat ik niet meer kan doen dan gewoon door klussen en afwachten!!

spannend morgen je echo.. of weet je al zeker dat het mis is??? of is er nog een kans dat je gewoon zwanger bent en alles in orde is??
hoe me op de hoogte als je wilt, ik ben erg benieuwd.

groetjes van mij

Terug
Bovenaan