GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

hoi rimke,wat heeft het voor zin om jouw beweegredenen te melden?
ik doe ook mijn best om het goed te maken,ik ben er toe bereid om een leuk contact te kunnen op bouwen met jullie,maar jullie willen dat niet,dus wat heeft het dan voor zin?
ik heb het gevoel dat ik niks meer hoef te proberen want het is al gedaan..
terwijl ik niet alleen jullie gekwetst heb maar jullie ook mij!

ik snap ook niet waarom je nu weer boos op mij bent,terwijl ik je nog een voorspoedige bevalling enz. aan het wensen was..

hoi happy ,je ziet je naam zeg je?
 ik heb niks verkeerd meer hier in de laatste berichten over jouw gezegd hoor,juist alleen maar dat ik het jouw ook gun om zwanger te worden,lees even mijn eerste bericht voor vandaag.
en als ik uberhaupt sorry had gezegd dan nog had je het niet gewild dat ik bij jullie mee zou kletsen....
ik kom helemaal niet met verwijten,ik wil het gewoon normaal gezellig hebben met iedereen waarom zien jullie dat niet?
en dat ik mijn best doe,waarom zien jullie dat niet?

Hoi hoi
ik wil ff reageren op hetgeen waar het in deze topic eigenlijk over gaat
ik heb er ook eens voor de fun heen gebeld, gewoon puur voor de fun en ook wel een beetje nieuwschierig heid
ik kreeg ook te horen volgend jaar zwanger zijn, dit jaar iig niet meer, en ook dat ik vitamines moest nemen want mijn weerstand was erg laag (ja duh door dit weer heeft iedereen een lage weerstand) en ook zou er iets scheef zitten in mijn relatie (huh?)
al met al denk ik geldklopperij omdat iedereen die gebeld heeft hetzelfde antwoord kreeg volgend jaar zwanger met een leuk verhaaltje eromheen

Maar voor mij voorlopig idd niet ik heb besloten om ivm een aankomende verbouwing ff een pauze in te lassen, maar soms lees ik nog wel eens mee vandaar! Tegen het eind van het jaar ga ik eens kijken of meneer de astroloog gelijk gaat krijen!

Jhaaaaaaaa  Boek toe, nieuwe bladzijde zei mijn oma altijd!
Open een nieuwe topic Carina zoals je gezegd hebt en er zullen wel meiden reageren  En we praten daar dan wel verder!
San XxX

quote: meisjeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 13:21:02'));

Hoi hoi
ik wil ff reageren op hetgeen waar het in deze topic eigenlijk over gaat
ik heb er ook eens voor de fun heen gebeld, gewoon puur voor de fun en ook wel een beetje nieuwschierig heid
ik kreeg ook te horen volgend jaar zwanger zijn, dit jaar iig niet meer, en ook dat ik vitamines moest nemen want mijn weerstand was erg laag (ja duh door dit weer heeft iedereen een lage weerstand) en ook zou er iets scheef zitten in mijn relatie (huh?)
al met al denk ik geldklopperij omdat iedereen die gebeld heeft hetzelfde antwoord kreeg volgend jaar zwanger met een leuk verhaaltje eromheen

Maar voor mij voorlopig idd niet ik heb besloten om ivm een aankomende verbouwing ff een pauze in te lassen, maar soms lees ik nog wel eens mee vandaar! Tegen het eind van het jaar ga ik eens kijken of meneer de astroloog gelijk gaat krijen!

hey meis,hehe eindelijk eens een leuke reactie van iemand
maar eh er zit iets scheef in je relatie? wat bedoelen ze daar nou weer mee?ik bedoel jullie relatie zit toch gewoon goed?anders begin je niet aan een kindje,rare reactie van die man de astroloog,maar goed..

ik zou dan je pauze niet te lang in lassen anders gaat meneer de astroloog nog echt gelijk krijgen ook!
groetjes corina

Terug
Bovenaan