quote: Phoebe1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2008 12:06:29&apos

);
Hey Corina,
Waarschijnlijk weet je dat wel, ook ik ben een klusebabe, maar dat terzijde...
Ik was 1 van de eerste die reageerde op je topic met mijn mening en gevoel bij dit soort dingen.
Je vraag is duidelijk, geloven julie in.....???
Volgens mij heeft iedereen daar alle ruimte in om antwoord op je geven.
Je weder vraag naar mij is of ik erin geloof als tegen mij gezegd zou worden als ik misschien pas over twee jaar zwanger zou zijn.
Ik wil je daar best nog antwoord op geven.
Als iemand van dat centrum dat gezegd zou hebben zou ik dat wel geloven, als iemand van astro TV dat zou zeggen geloof ik dat niet.
Maar dat is mijn mening en mijn gevoel, het kan heel goed zijn dat jij daar anders over denkt, en dat mag ook, net zo goed als dat Rimke een menig hierover mag hebben of 1 van de andere klusbabes of wie dan ook, wat die mening of gevoel dan ook mag zijn, snap je wat ik bedoel?
Dit hele onderwerp hangt samen met (willen) geloven, gevoel en ervaring op dit gebied en is niet te beantwoorden met ja of nee.... maar dat is ook weer mijn menig.
Ik zag ook dat het hele verhaal Yvon weer opgerakeld werd, en toch moet ik het hier even voor de klusbabes opnemen.....
Wij weten aleemaal dat we daar te ver in zijn gegaan, dat hele verhaal werd in een melige bui van ons van kwaad tot erger en we waren ons dat wel degelijk bewust.
Volgens mij hebben we allemaal onze excusses aanbegoden aan Yvon
Ik heg inmiddels ook begrepen dat ze zwanger is, en als ik dat nog niet gedaan heb wil ik haar bij deze nog feliciteren, want ik gun iedereen die hier klets een snelle en voorspoedige zwangerschap.
Ik heb het idee dat je de klusbabes niet zo aardig vind, en dat is prima, ook dat is weer jou mening.
Maar in december heb ik een keer de stoute schoenen aan getrokken en heb ik me in hun gesprekken gemengt, en vanaf die tijd trekken ze me door iedere maandelijkse teleurstelling heen, leven met me mee, vragen hoe het met me gaat.
Misschien kan je een keertje met ons meelezen, misschien ga je dan wel anders over ons denken.
Corine, ook voor jou hoop ik echt dat je snel zwanger mag worden en een gezonde baby op de wereld mag zetten!
Liefs Phoebe
hey phoebe nog bedankt voor je reactie en bergijp je mening volkomen wat beterft het onderwerp zelf en het onderwerp yvon,misschien hebben jij/jullie je excuus wle aangeboden aan haar maar dat weet ik niet meer omdat zij toen al een tijdje die topic had verlaten omdat ze juist geen zin meer had om daar op te reageren dus vraag me dan ook af of die excuus bij haar is overgekomen....maar goed dat maakt verder niet uit..
en ik vond de klusbabes aardig tot dat die discussie opstand kwam,maar ik wilde net als iedereen vrede maar hun niet met mij terwijl ik toch echt niet de enige was die steeds op die discussies door ging...
tevens kan ik wel meelezen maar wat heeeft het voor nut,kan toch niet mee kletsen en dat is best jammer want iedereen zou welkom moeten zijn dus als ik opnieuw zou mogen beginnen dan zou ik dat best willen maar denk niet dat dat er in zit..
en bedankt voor je laatste lieve zin,en dat hoop ik ook voor jouw,als je tenminste nog niet zwanger bent..
groetjes..