GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

quote: Sannekeuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2008 15:39:48'));

Nee het is inderdaad psychisch zwaar elke maand... maar je mag daar niet echt op ingaan denk ik... bij mij is alles al altijd eerder uitgekomen dan voorspeld! Bij mijn 2 kindjes was ik direct zwanger en nu duurt het ook al een tijdje
De moed nie opgeven!
Groetjes San XxX

hey sannekeuh, ja ik ben goed in de moed opgeven,ik zou er eigenlijk mijn werk van moeten maken,hahahahaha... nee maar ik vind het lastig om de knop op me lichaam te vinden om er in eens ietsje positiever over te zijn......
maar ik heb straks vakantie....... ze zeggen dat dat ook positieve uitwerkingen kan hebben....dus wie weet..
maar jij ook de moed niet opgeven hoor!
dikke kus corina

quote: Phoebe1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2008 19:33:02'));

Hey Corine,

Ik ben (helaas) nog niet zwanger, zit al in ronde 14, dus het wil niet echt vlotten.
En wat betreft de klusbabes..... probeer het zou ik zeggen, het zijn allemaal lieve meiden, en wat mij betreft mag je best meekletsen hoor.
Ik kan natuurlijk niet voor de rest praten, maar niet geschoten is altijd mis toch?
Kom jezelf eens voorstellen bij de klusbabes, wie weet......

Liefs Phoebe

hey phoebe,ik hoop echt dat je snel zwanger zult zijn,dat gun ik iedereen,dus ook happy,maar uit kwaad heid zeg je wel eens dingen waar je achter af goed spijt van kan hebben maar dat kwam ook omdat er maar geen einde aan leek te komen aan de hele discussie...dus wordt je kwaadheid wordt woede en dat gebeurde er dus bij iedereen..
maar kop op meis,ik weet ook ronde 14 is lang,voor je gevoel maar van mijn zoontje heb ik er toen ook ruim 1jaar over gedaan! ik duim voor je dat het snel goedkomt.
wat betreft de klusbabes?dat weet ik niet,ik bedoel ik wil natuurlijk graag mee praten maar misschien moet ik eerst de boel even laten rusten(voor iedereen).
en verder is het indd ook de vraag of de klus babes het wel willen,en zeker omdat ze toen al hadden gezegd dat er niemand meer bij mocht komen..
groetjes corina

hoi corinna

ook ik ben een klusbabe, en ik ben het wel met phoebe eens, maar er is veel over en weer gezegd en ook van jouw kant en van onze kant en je zegt in je woede wel eens dingen maar, wij hebben  wel al eens onze excusses aangeboden, van mij mag je meekletsen en anders lees je eerst mee, maar stel je wel eerst even voor en dat is niet verkeerd bedoelt, je zal zien hoe we zijn en we zijn echt geen herrieschoppers zoals jij dat denkt
ik hoop ook meid dat je snel zwanger mag raken, ikzelf weet ook hoe frusterend het is als het niet lukt,
sterkte meid

xxx linda

ik wilde ook nog zeggen dat er van jouw kant ook behoorlijke kwetsende dingen zijn gezegd naar een bepaald persoon bij ons, en misschien is het ook wat om van jouw kant sorry te zeggen, en ik schrijf dit niet om weer een discussie uit te lokken of wat dan ook,

groetjes

ow en even aan rimke,
ik heb zojuist even meegelezen bij jullie,maar ik heb toch echt nog geen kans gehad van jouw hoor,vond het wel pittig dat je evengoed op mijn topic gereageerd had want dat had ik niet verwacht...
tevens heb ik   niet de kans gekregen hoor om mij eigen voor te stellen...
en ik hoop voor jouw(ondanks dat de ruzies die we hier gehad hebben)dat je een voorspoedige bevalling mag hebben en dat er een gezond kindje ter wereld mag komen.
succes verder..

dat bedoel ik dus,ik krijg gewoon geen eens een kans!
als ik wel met jullie zou kletsen dan wordt het toch niet gezellig(voor jullie)  want voor de helft hoeft het al niet,de 1 gaat me ontlopen,de ander heeft er totaal geen behoefte aan.
dan blijven er misschien twee over die het wel willen,dat gaat dan toch niet werken?
terwijl ik het best zou willen

quote: lindajoey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-07-2008 20:00:44'));

ik wilde ook nog zeggen dat er van jouw kant ook behoorlijke kwetsende dingen zijn gezegd naar een bepaald persoon bij ons, en misschien is het ook wat om van jouw kant sorry te zeggen, en ik schrijf dit niet om weer een discussie uit te lokken of wat dan ook,

groetjes

hoezo?dat heeft toch geen zin?
ze heeft haar beslissing toch al genomen,zonder dat ik een tweede kans heb gekregen..
en ja happy je hebt het netjes uitgelegd,heb ik gezegd dat dat niet zo was?
verder doe ik alleen maar mijn best om het goed te maken,verder moeten jullie ook begrijpen dat het voor mij ook niet makkelijk was...
maar goed wat ik nu schrijf heeft dus toch al geen zin meer..

Terug
Bovenaan