GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

Corina; De meiden geven hier hun eigen mening, maar het lijkt wel jij wil horen hoe JIJ er over denkt. Je gelooft er niet in, en je denkt dat t allemaal maar nep is. Nou, waar maak je je dan druk om? Wat voor antwoord probeer je nu uit ons te trekken? Dit is denk ook een oneindige discussie, de 1 gelooft er wel in, en de ander niet. Klaar.

Hallo allemaal,
Mijn tante is paranormaal begaafd, legt kaarten, pendelt, leest in je hand, enz...
Nu, er zijn al heel wat dingen geweest die ze heeft voorspeld die uitgekomen zijn maar er zijn ook altijd dingen die totaal de andere richting uitgaan. Zou alleen de raad kunnen geven om er zeker niet naar te leven en dat zegt tante ook altijd... Soms zijn er dingen die ze zegt door zomaar naar mij te kijken waarvan niemand iets weet en die kloppen... Mijn ma gelooft daar enorm in en laat dikwijls de kaarten leggen... nu was er voorspeld voor mij dat ik binnen de 2 jaar pas zou zwanger geraken maar eerst een miskraam zou krijgen... dus ja... das nie echt leuk om naar toe te leven... zal wel zien wat er komt en of die dame dan gelijk had of niet...
Groetjes Sandra

hey saneku

bedankt voor je reactie,fijn dat er dus ook nog iemand normaal kan reageren,maar jij hoord dan waarschijnlijk niet bij de klusbabes 17 denk ik want die reageren alleen maar raar..

maar goed,dan heb je indd een niet zoiets leuks om naar te kijken nee,helaas weet ik wat het is om een miskraam te hebben,heb ik zelf 3jaar terug nog een mk gehad...
maar goed niet teveel aan denken denk ik....
ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt zonder complicaties!
succes

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 18:17:41'));

hey saneku

bedankt voor je reactie,fijn dat er dus ook nog iemand normaal kan reageren,maar jij hoord dan waarschijnlijk niet bij de klusbabes 17 denk ik want die reageren alleen maar raar..

Je blijft bezig, he? Rimke gaf ook een normaal antwoord hoor. Wordt een beetje pissig op je. Nu effe kappen met die onzin dame! En hoord is niet met een D maar met een T

Terug
Bovenaan