GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:12:56'));

Je zet jezelf zo te kakken, het is niet te geloven!
Als je het nou bij 1 " bewuste spelfout" hield, maar nee, zelf de titel van dit topic zit er al bomvol mee!
Paragnosten meisje, paragnosten.................lastig he!
kijk even op internet daar staat toch echt parachnost!
ik denk dat het voor jouw lastiger is letop tik in bij google; PARACHNOST

Ah zo... tja kan daar natuurlijk niet van meespreken, heb dat niet meegemaakt... gelukkig maar dan
Heb geen vooroordelen hoor... Staat die topic er dan nog op?
Groetjes San

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:29:13'));

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:12:56'));

ik denk dat het voor jouw lastiger is letop tik in bij google; PARACHNOST

Weer een foutje: letop, het is let op

En volgens mij is het ook paragnost

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:27:44'));

quote: corina0211 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 18:54:21'));

hey sannekeuh

maar zoals je ziet weet je dan al precies wie er ruzie zoeken...
maar ze schijnen bij  meerdere topic's zo te zijn en dus niet allen op de topic waar ik een ongeveer 3maanden geleden ruzie met hun had,heb wel meer over hun gelezen een tijdje terug...

Oke, ik herhaal:
ze schijnen bij meerdere topics...
hey je leert het al aardig,goed van je hoor..
en eh schijnen daar bedoel ik mee dat het volgens sommige heel normaal is dat jullie hier zo reageren!
ten 1e: ze schijnen; dus je weet t niet zeker
ten 2e: welke topics dan?
ten 3e": wat heb je nog meer over ons gelezen dan?

volgens mij heb jij al die ' ruzietjes' zelf uitgelokt

Oja, waarom zou je spelfouten bewust maken? Cha ik vanav nu ook maar doen. Zal een lecker berigt worden dan

Terug
Bovenaan