GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:37:10'));

Ga het nog een keer proberen.......jij opent een topic met een vraag dus krijg je reaktie. Wij openen geen topic met een vraag dus hoef jij daar geen boze reakties te plaatsen jij ook niet!
want rimke komt,en derest volgt er achter aan

Dat krijg je ervan als je een bericht bij de klusbabes plaatst, dan reageert er vast wel 1 of meerdere klusbabes op jouw bericht. Ach, laat ik me toch weer meeslepen. Nu is t voor mij klaar, ik laat mijn avond niet vergallen door die ...van een Corina!!

Het heeft niks met gelijkl krijgen te maken. We komen hier nooit uit !! Dus laten we ophouden en ieder onze eigen weg gaan !!!

Sannekeuh, kan me voorstellen dat je niet snapt waar je in beland bent meid. Ik heb geen zin om ouwe koeien uit de sloot te halen maar mevrouw hier plaatst opmerkingen die op een zwanger worden forum niet kunnen. Ik kreeg te horen dat ik waarschijnlijk niet zo graag zwanger wou worden en iemand anders wou dat wel. Zij kent heel mijn achtergrond niet en weet niet hoe erg ik het vond om dit te horen. Je moet hier erg voorzichtig zijn met zulke uitspraken want je weet niet waarom het bij sommige mensen langer duurt. Dat was mijn aanvaring met haar en de rest van die discussie van toen ga ik maar niet meer oprakelen. Nogmaals voor jou, heeeeeel veel succes meis X

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:41:56'));

Dat krijg je ervan als je een bericht bij de klusbabes plaatst, dan reageert er vast wel 1 of meerdere klusbabes op jouw bericht. Ach, laat ik me toch weer meeslepen. Nu is t voor mij klaar, ik laat mijn avond niet vergallen door die ...van een Corina!! ik vindt het knap dat je je avond door iemand zou kunnen verknallen die je alleen maar via internet kent!
al had ik die berich niet bij jullie geplaatst,dan nog had ik jullie allemaal achter mij aangekregen! want zo zijn jullie,jullie kunnen het stuk voor stuk niet alleen oplossen...

Ja begrijp er inderdaad niks van waar ik beland ben geraakt
Had eens nood aan een babbel daar mijn maandstonden er vandaag zijn doorgekomen en dan kom ik hier in een oorlog terecht waar ik zeker niet wil tussen zitten...
San XxX

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:44:13'));

Het heeft niks met gelijkl krijgen te maken. We komen hier nooit uit !! Dus laten we ophouden en ieder onze eigen weg gaan !!!

Sannekeuh, kan me voorstellen dat je niet snapt waar je in beland bent meid. Ik heb geen zin om ouwe koeien uit de sloot te halen maar mevrouw hier plaatst opmerkingen die op een zwanger worden forum niet kunnen. Ik kreeg te horen dat ik waarschijnlijk niet zo graag zwanger wou worden en iemand anders wou dat wel. Zij kent heel mijn achtergrond niet en weet niet hoe erg ik het vond om dit te horen. Je moet hier erg voorzichtig zijn met zulke uitspraken want je weet niet waarom het bij sommige mensen langer duurt. Dat was mijn aanvaring met haar en de rest van die discussie van toen ga ik maar niet meer oprakelen. Nogmaals voor jou, heeeeeel veel succes meis X ow ja;maar goed dat sandra dan niet heeft gelezen in die tijd hoe jij en derest van de klus babes met zijn allen 1 persoon gingen treiteren die net zo graag kinderen wil als dat jij wilt en waarbij het dus ook niet van een laaie dakje ging.

Terug
Bovenaan