GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

Mij   god, kan dit misschien ophouden ??????? Start je topic met sannekeuh, val niet meer bij ons op het topic met die boze berichten binnen en laten we in godsnaam elkaar uit de weg gaan .........

Nogmaals, corina heeft last van het calimero syndroom.
Ik ga de eer aan mezelf houden, en stoppen met reageren hier op dit ontzettend domme wicht................
Corina, schakel iedere moderator in die je wilt, ik denk dat niemand je gelijk gaat geven.
Grow up meisje! En hou alsjeblieft op met dit ontzettend kinderachtige gedoe, ik word er schijtziek van.
Ga liever je energie steken in het kindje wat je al hebt, dan hoef je ons allemaal hier niet lastig te vallen.
Ik hoop dat je snel zwanger bent, en dat je dat opvliegende humeur van je een beetje in toom kunt gaan houden................

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:33:25'));

Mij   god, kan dit misschien ophouden ??????? Start je topic met sannekeuh, val niet meer bij ons op het topic met die boze berichten binnen en laten we in godsnaam elkaar uit de weg gaan .........

hey happy wat doe jij dan??????????
ga jij ook even lekker naar je eigen topic toe!

Sannekuh,

Meid trek het je alsjeblieft niet aan!
Het reageren op topics gaat niet altijd even redig, maar ik denk dat er vast een clubje is waar je je bij aan kunt sluiten of niet?
Ronde 9 is ook al weer een tijd, hoop dat het snel voor jullie gaat lukken,
Fijne avond en succes met zwanger worden!

Gr. Rimke
32 weken zwanger

Ga het nog een keer proberen.......jij opent een topic met een vraag dus krijg je reaktie. Wij openen geen topic met een vraag dus hoef jij daar geen boze reakties te plaatsen

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:34:57'));

Nogmaals, corina heeft last van het calimero syndroom.
Ik ga de eer aan mezelf houden, en stoppen met reageren hier op dit ontzettend domme wicht................
Corina, schakel iedere moderator in die je wilt, ik denk dat niemand je gelijk gaat geven.
Grow up meisje! En hou alsjeblieft op met dit ontzettend kinderachtige gedoe, ik word er schijtziek van.
Ga liever je energie steken in het kindje wat je al hebt, dan hoef je ons allemaal hier niet lastig te vallen.
Ik hoop dat je snel zwanger bent, en dat je dat opvliegende humeur van je een beetje in toom kunt gaan houden................

eh ik weet het niet maar mijn kindje ligt tussen door ook nog wel eens op bed of dacht je dat baby's van 1jaar al de heledag op zijn?
en natuurlijkgaat niemand mij geklijk geven want iedereen die ik achter mij aan krijg zzijn van de klusbabes 27,dan blijven er weinig personen over die mij wel gelijk kunnen geven niet waar?

Terug
Bovenaan