GELUKKIG topic..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Op sommige dingen ben je natuurlijk uitermate trots, misschien wel overgelukkig of gewoonweg heeeeeel blij met iets of iemand!..
Heeft je kleine net voor het eerst mama gezegd, eindelijk na 7 keer je rijbewijs gehaald of ben je gewoonweg blij met wie je bent en alles er omheen?

Laat ons dat ook eens weten!!

Gooi er even uit wat jou nu in de zevendehemel brengt, een smile op je gezicht toverd of wat je even de gelukkigste mama op de wereld maakt..

Welkom in de GELUKKIG TOPIC !!

Ow enne,.. laat ik er gewoon even alvast een smile bij jullie tegenaan gooien..

Esmé mv Kay

EHHH

van dat eerste plaatje ga ik niet echt lachen....jakkie.......

sorry..

of ben ik nu zo'n suffe muts....

heb wel zin in een ijsje maar dat terzijde,,,

liefs tobi

hoi

weten jullie waar ik helemaal van ga zweven.....

van mijn kleine meid in haar opblaasbootje, gevuld met warm water , in het zonnetje in onze tuin.............

die oogjes die stralen, die handjes die tekeer gaan,  dat gezichtje dat boekdelen spreekte  dat lachje waar een ider van smelt..........

en ik...................ik aanschouw het  en zit in stilte te genieten...........

zucht.............

daar word ik zo gelukkig van

liefs tobi

Ik ben gelukkig als ik naar mijn kleine vent kijk en als hij dan zo'n lieve lach geeft dan smelt ik gewoon. En gister hebben lekker (nou ja lekker) met z'n 2 en in het badje gezeten.
liefs Esther

Natuurlijk ben ik gelukkig met Tyche, de andere 2 kids en manlief maar waar ik nog meer mee gelukkig ben, al is het in iets mindere maten, dat is toch wel dat ik sinds kort weer een stukje beter durf auto te rijden. Na een ongeluk bijna 3 jaar geleden zat ik vaak met schrik in de auto en probeerde alles door mijn man te laten doen zodat ik maar niet in die auto hoefde. Nu pak ik hup gewoon de auto!!!
Ik zal nog steeds nergens zomaar heen gaan waar ik de weg niet weet of als het lang rijden is maar ja.. het is een begin!

Groetjes Kirsten

Geloof niet dat hier enig uitleg voor nodig is, maar hier kan ik hele dagen naar kijken...

Pauline

Terug
Bovenaan