GELUKKIG topic..

Stom genoeg is mijn gelukkigste moment als ik 's avonds de lampen uitdoe. Ik doe dan ook de pc uit en zie nog even, voordat ik ga slapen, het koppie van mijn kleine pukkepuk..... Ik denk dan "Zucht! Die hebben we mooi gemaakt...."

En natuurlijk ben ik hartstikke trots dat Stef nu ook begint te leren dat hij in de box ook zelf kan gaan staan!

Liefs Annet

Ik ben ook heel gelukkig (en trots...hihi) want vandaag heeft Nynke haar 1e diploma gehaald!!! Ze heeft haar "Teddyberen Brons" zwemdiploma gehaald!!

Groetjes van een trotse mama Patty

up
er staan veeeeeel te veel reacties in het klaagtopic hahahahahaha

Goeie Actie.

Ik ben helemaal gelukkig omdat ik vandaag anderhalf uur in de file heb gestaan. Uiteindelijk gelukkgi de snelweg af kon (alle banen waren afgesloten). Naar huis ben gegaan, ipv naar mijn zusje (woont een uur rijden weg) En daarna lekker met mijn man en Lukas naar de binnenspeeltuin ben gegaan! DAt was echt een supermiddag. Lukas heeft genoten en papa en mama ook (mochten weer een beetje kind zijn!)

Annemieke

Elk lachje van Thom maakt mij gelukkig . Vooral het geluid van zijn schaterlach, heerlijk!

Ik was vandaag ook zooo gelukkig!
Ik was op de fiets naar de stad gegaan. Voor het eerst, dus ik verwachte dat het een heel eind fietsen zou zijn. En het viel reuze mee! Ik had vannochtend (met de auto) twee dingen gekocht en die bleken allebei niet goed! Maar ik ging dus met Kian voorop terug (Ruben is aan het werk) en het viel dus enorm mee! Het zonnetje scheen, en schijnt nog steeds. Ik kon in beide winkels zonder moeite (zelfs zonder bon) een nieuw exemplaar krijgen!! En op de terugweg moest ik een paar keer stilstaan om te wachten op een bus of wagentje die dan achteruitreed, of moest inparkeren....Maar het kon me niks schelen. Ik stond gewoon te genieten dat ik geen haast had en dat ik dus lachend kon wachten tot alles weer veilig was om te fietsen. Kian was ook heel tevreden met vanalles bezig, dus die had ook geen haast. Heerlijk was dat!!
Ik heb een geweldig leven!!!!
Liefs Nelleke

Hoe ouder ik word, hoe meer ik stil sta bij kleine dingetjes, en ja.. dan is het leven super!!

Even op een terrasje, lekker geld uit kunnen geven, al is het maar aan nuttige dingen, lekker een boek lezen, naar de sauna, een goede serie op TV, verdiept zijn in een film... en dat is alleen nog maar dingen die ik zonder m'n mannetje super vind

Ivar is niet zo knuffelig, maar heel soms vlijt hij zich even tegen me aan, heerlijk!!

oh ja, ben ik ben heel blij met dit forum, ik vind de forummers echt leuke meiden!

fijne avond (wij gaan lekker film kijken en daarna... haha los!)

Terug
Bovenaan