GELUKKIG topic..

één van de momenten waar ik supergelukkig van wordt is net afgelopen. Ik had samen met Nick de slappe lach om iets wat hij deed. Tess kijkt naar ons en begint ook hard te lachen.   mijn dag is weer goed

Groetjes sandra

Ik ben nu gewoon heel gelukkig. Mijn man is perfect en Mexx ook en dan mag ik ook nog eens een tweede kindje dragen.

Ja ik besef hoe rijk ik ben.

kus Wen

Gisteren heb ik van het kdv van Sep alvast het vaderdagcadeautje gkregen, alleen hadden die lieverds er voor mama van gemaakt. Aangezien ik nogal nieuwsgierig ben en ik toch geen vaderdag vier, heb ik het cadeautje gisteren vast open gemaakt. Het is schitterrend! En staat op mn nachtkastje.. Al ik er na kijk moet ik gewoon huilen van geluk! (ik kan niet vertellen wat t is want Roger van Esmé krijgt dit cadeautje ook en wil t niet verprutsen voor hun).

hihi, esme barst nu vast niet uit elkaar van nieuwsgierigheid...

Ja, ik kan van heel veel gelukkig worden. Of eigenlijk....ik bèn gewoon gelukkig. Maar waar ik wel kriebels van krijg is als ik thuis kom en Kian wordt laaiend enthousiast en spurt over de grond om mamma te komen knuffelen.
Liefs Nelleke

Vanmorgen was ik zooooo trots op Tijn. Gisteren snapte hij nog helemaal niet hoe hij moest kruipen. Vanmorgen toen hij beneden kwam had ik hem even midden in de kamer neergezet. Ik ging ondertussen een boterham voor hem smeren in de keuken, ik hoor wat gerommel en ik denk ik ga even kijken..... Komt meneer heel trots aangekropen alsof hij nooit anders gedaan heeft. Ik gelijk papa bellen natuurlijk en oma een sms'je sturen.
Bovendien heb ik hem vanmorgen voor het eerst (sinds lange tijd) in een slaapzak in bed gelegd ipv een bakerzak en raad eens wat? Hij valt meteen in slaap....
Ben zo blij en trots!

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

In twee weken tijd heb ik zulke momenten meegemaakt.
De eerste toen Lyanne opeens zelf stond in de box.Maar het mooiste moment was vorige week.

Ze zit te eten in haar kinderstoel en wees naar haar foto aan de muur (grote van canvas). Dus ik zeg: "Dat is Lyanne,en waar is mama"? en ze wees naar mij.Oooohhhh, huilen natuurlijk! Iedereen probeert het nu ook, waar is papa, oma etc.Maar ze doet het alleen naar mama, hahahaha, lekker puh!!

Groetjes,Marieke

Ik word al gelukkig als ik Thomas zie, of als ik moet werken, als ik zijn foto zie, hahaha! Maar ik word helemaal gelukkig van die simpele blik en glimlach van herkenning: MAMA!! Dan kan ik nog steeds tranen in mijn ogen krijgen van geluk! Door mijn werk zit mijn geluk echt in kleine dingen: familie, mijn gezin, gezondheid, heerlijk kunnen kletsen en je uitten, naar toe gaan waar je maar wilt, en zo kan ik wel even doorgaan. Ook wel een heel klein beetje materialistisch dan: we gaan verhuizen, weg van die hoerige-kut-tokken!!

-X- Marieke

Ik heb altijd een slingerweg moeten nemen om dat te bereiken wat ik graag wilde, maar ik kwam er altijd en met succes. Het was vaak erg vermoeiend en frustrerend dat andere het een en ander zo maar in de schoot geworpen kregen. Het was dus een weg van vallen en opstaan met toch wel de nodige kopzorgen.

Sinds ik mijn oude (achteraf klote) relatie van 7 jaar heb beeindigd en mijn mooie nieuwe huisje daar de hartelijke groeten heb gedaan heb ik de tijd van mijn leven in alle opzichten.

Ik heb de voor mij "perfecte man" aan de haak geslagen die me overgelukkig maakt, een waanzinnig mooi, makkelijk, gezond, lief en vriendelijk kindje, heb een mooi huisje en voel me de hemel te rijk!!

Ik ben erg gelukkig met wat ik heb en met wie ik ben. Ik wil het liefst elke dag van de daken schreeuwen dat ik zo overgelukkig ben!!!

Dus dat ga ik hier even doen;

IK BEN ZO OVERGELUKIIIIIIIIIIIIGGGGGG!!!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan