GELUKKIG topic..

Wow Marieke, wat leuk. Het hoeft niet altijd ellende te zijn.

Ik ben gewoon heel gelukkig met mijn leven en met Lex en  Dean. Lex is het beste wat me ooit is overkomen. Dean is bijna een  kopie van z'n vader  en dat vind ik heel bijzonder. Ik hou dan ook heeeeeeeeeeel veel van m'n lieve ventjes. Alle kleine en grote dingen dragen bij aan het geluk. Heb gisteren Dean z'n eerste tandje ontdekt en dat maakt me ook heel blij. Het zijn de kleine dingen die het doen.

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi,

Ik ben ook zo overgelukkig met mijn gezinnetje,kan vele vele dingen opnoemen wat me zooo gelukkig maakt.Vooral als het Tess en Corne goed gaat,maakt mij dat ook gelukkig.En idd het geluk zit hem in kleine dingen...Zoals bv,als Tess bij me op schoot zit en dan met haar handje in mijn gezicht aait..dan doet mijn hart bijna pijn van liefde of als ze smorgens wakker wordt en haar armpjes rond m ´n nek doet en me zo ´n natte flebberkus geeft.Wie wordt dan niet graag om 6 uur wakker??Omdat ik het nooit verwacht had nog eens zo gelukkig te zijn waardeer ik het zo enorm.Maar ach dat geldt voor ons allemaal hoor.En dit forum maakt me ook gelukkig,dat ik jullie meiden allemaal ieder dag kan spreken.Oh ik stop nu hoor,ik word helemaal emotioneel..hahaha

Groetjes en liefs Kitty en Tess

Van zulke foto's wordt ik gelukkig:

Ik en Ilse slapen bij elkaar.
Ilse was hier 2 weken oud.

Liefs Jeske

Zelfs 's nachts om half vier als mevrouw even wakker wordt door een droom, ben ik zo gelukkig, ik haal haar dan uit bed en dan friemelt ze helemaal tegen me aan, en dan na vijf minuten gaat ze weer lekker slapen.

Ook 's ochtends als ze in bed ligt te huilen, eerst is het twintig minuten spelen(kan ik nog verder slapen, dan heeft ze er genoeg van), en als ik dan haar kom halen, dan stopt ze en gaat ze kei hard lachen enheel druk bewegen. Het is zo'n vrete gup.

Als ze overdag in de box ligt te slapen en ik dan de keyboard uitzet, schrikt ze wakker, kijkt me aan en lacht om vervolgens weer te slapen, zooooooooooo'n scheetje.

Ik ben ook helemaal gelukkig als ik mijn twee kanjers op de bank zie liggen, mijn man en Lynn natuurlijk.

Ons meisje doet het zooooooooooo goed, is zeer tevreden, en tussen mijn mannetje en mij gaat het ook super, het heeft even geduurd, maar goei werk het tiet nodig.
X

Beetje raar....maar ondanks dat ik dus nog steeds geen werk heb(zie klaagtopic) ben ik wel blij dat we in het noorden wonen, veel rustiger dan de randstad en dat heeft mij ook wel rustiger gemaakt.
En ik ben dolgelukkig met mn zoontje en mn man, als ik die 2 samen zie stoeien dan krijg ik er tranen van in mn ogen...nee geen verdriet maar wel geluk!!!!

Ik zooo blij dat ik dit topic terug heb gevonden!!!!

Ik wilde namelijk ff kwijt dat ik helemaal blij ben met onze verwarming! Hij doet het nog!!! Joehoe!!!

Groetjes,
Ellen mv Julian (geboren in de zomer van de hittegolven, en nu...oh sorry, dat is een ander topic!)

Twan kan staan!!! En heeft voor het eerst vanmiddag een paar stapjes gezet! Dan wel alles aan de hand, maar het begin is er!!
Liefs Maaike mv Twan (9,5 mnd)

Ik ben helemaal trots op mijn kleine ventje die sinds vandaag heeft uitgevogelt hoe hij vanuit stand weer kan gaan zitten!!!

Eindelijk weer wat rust in de tent ipv gefrustreert huilen omdat hij niet wist hoe!

Ik ben zo ongelooflijk trots en happy op/met mijn kleine manneke, hij doet het allemaal zo ongelooflijk goed!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan